اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
با حضور رئیس‌جمهور ترکمنستان برگزار شد

افتتاح بزرگترین مجتمع نمایشگاهی ترکمنستان+تصاویر

بزرگترین مجتمع نمایشگاهی ترکمنستان با حضور رئیس‌جمهور این کشور، سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم عشق‏‌آباد، به بهره‏‌برداری رسید.

افتتاح بزرگترین مجتمع نمایشگاهی ترکمنستان+تصاویر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ترکمنستان، بزرگترین مجتمع نمایشگاهی ترکمنستان عصر روز گذشته با حضور رئیس جمهور ترکمنستان، سفرا و دیپلمات‌های خارجی مقیم عشق‏‌آباد، به بهره‏‌برداری رسید. این مجتمع جدید که مساحت آن حدود 57 هزار متر مربع است، توسط شرکت « بوئنیگ» در منطقه مرکز اداری عشق‏‌آباد، احداث شده‌‏ است.

در مجتمع مذکور، سالن اجلاس به ظرفیت 600 نفر، سالن مطبوعات و خبرنگاران به ظرفیت 200 نفر، 22 اتاق کاری و اداری، سالن کنفرانس مطبوعاتی 50 نفری و نیز دهها تاسیسات جانبی خدماتی از جمله پارکینگ، سالن غذاخوری و غیره پیش بینی شده ‏‌است.

به گفته رئیس جمهور ترکمنستان در این مجتمع می‏‌توان نمایشگاه‌‏های بزرگ بین‏‌المللی، اجلاس سران و نیز همایش‏‌های بین‏‌المللی و سایر تجمعات عمومی، فرهنگی، سیاسی، بین‌المللی، مردمی و نیز جشن‌های ملی را برگزار نمود.

بردی‏‌محمداف در مراسم افتتاحیه این مجتمع تاکید کرد: پیشتر سازمان اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان ساختمان اداری مناسب و سالن نمایشگاهی نداشت که با افتتاح این مجتمع اتاق صنایع و بازرگانی ترکمنستان که مجری اصلی سازمان دهی و برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌های اقتصادی و بازرگانی ملی و بین‏‌المللی است، می‌تواند به بهترین نحوه فعالیت کند.

قرار است در ماه آینده میلادی نخستین نمایشگاه ملی و بین‌المللی ترکمنستان در مجتمع مذکور برگزار شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول