اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز از خبرگزاری فارس بازدید کرد

محمود مظفر قائم‌مقام ستاد اقامه نماز ضمن حضور در خبرگزاری فارس، از فعالیت‌های این مجموعه در راستای ترویج نماز تقدیر کرد و به تشریح فعالیت‌های ستاد متبوع خود در سال جاری پرداخت.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز از خبرگزاری فارس بازدید کرد

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز با حضور در خبرگزاری فارس و بازدید از تحریریه این خبرگزاری با اشاره به بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب به 23 اجلاس‌ نماز گفت: در راستای منویات رهبری دبیرخانه پیام‌های معنویت راه‌اندازی شده است تا با ترسیم افق آینده به شکل نرم‌افزاری به توسعه و ترویج نماز در نسل نو اقدام شود.

وی ضمن اعلام اینکه در اجلاس آتی نماز از رسانه‌‌های مروج نماز نیز تجلیل می‌شود، افزود: ستاد اقامه نماز در بخش نرم‌افزاری در زمینه‌های گوناگونی نظیر شیوه‌های دعوت به نماز کودکان، مهدکودک‌ها، آموزش‌ و پرورش، دانشگاه‌ها و حتی ادارات و مؤسسات فعالیت می‌کند و بخش سخت‌افزاری نیز بر عهده نهادهای ذی‌صلاح است.

مظفر استفاده از هنر و شیوه‌های نوین برای ترویج امر نماز را اجتناب‌ناپذیر دانست و ابراز داشت: در همین راستا کارگروه نماز و رسانه با حضور نویسندگان برتر، کارگردان‌های برتر و غیره تشکیل شده است که درصدد هستند کلیپ‌های نمازی، داستان‌های زیبا در خصوص اثر و برکات نماز و آثار ترک نماز در زندگی را به نمایش بگذارند.

قائم‌مقام ستاد اقامه نماز در پایان این دیدار از مدیرعامل و گروه آیین و اندیشه خبرگزاری فارس به دلیل پرداختن به امر نماز در نوروز در قالب «نوروز با نماز» تجلیل و قدردانی کرد.

مشروح این گفت‌وگو به زودی منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول