اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

۴۰۰۰ مدرسه و ۱۵۰ دانشگاه به «یاوران نماز» می‌پیوندد

الحاق چهار هزار مدرسه و 150 دانشگاه در طرح «یاوران نماز» و افتتاح نخستین فروشگاه تخصصی نماز در جوار بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) از جمله برنامه‌های راهبردی ستاد اقامه نماز و مرکز تخصصی نماز است.

۴۰۰۰ مدرسه و ۱۵۰ دانشگاه به «یاوران نماز» می‌پیوندد

به گزارش خبرنگار آیین و اندیشه خبرگزاری فارس، محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز به همراه معاونان این ستاد در جلسه مشترک با مسئولان مرکز تخصصی نماز و معاونان آن اولویت‌های راهبردی ستاد در سال آینده را مشخص کردند.

 

 

*برای بهاری شدن دل‌ها باید فاطمی شد

در ابتدای جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق کفیل رئیس مرکز تخصصی نماز با اشاره به نیازهای پیش‌روی مرکز در سال آینده گفت: ضمن اهتمام به حفظ جایگاه نمازجمعه، همه باید بتوانند مبلغ نماز باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه بهار سال آینده با ایام فاطمیه همزمان است، برای بهاری شدن دل‌ها باید فاطمی شد و به توصیه اهل بیت(ع) باید پیوند با خداوند بیشتر شود یعنی باید فاطمی شد.

 

 

*دغدغه‌ای که موجب برپایی نماز صبح در مساجد شهری شد

سپس محمود مظفر قائم مقام ستاد اقامه نماز نیز به بیان اهمیت موضوع ترویج نماز پرداخت و با اشاره به خاطرات سفرش به یکی از استان‌های کشور ابراز داشت: در یکی از شهرها یک فردی می‌بیند در هیچ یک از مساجد شهرش نماز جماعت صبح برگزار نمی‌‌شود، به همین خاطر پیگیری می‌کند و حتی این موضوع را رسانه‌ای می‌کند، با تلاش‌های این فرد هم اکنون در آن شهر هفت مسجد نماز صبح را به جماعت اقامه می‌کنند، همچنین یک فرد خیری که دغدغه نماز را داشته، به احیای یک مسجد مخروبه می‌پردازد و 200 نوجوان را جمع می‌کند و آن‌ها را به مسجد می‌آورد.

 

 

*برگزاری جلسه هم‌اندیشی یاوران نماز دانشگاهی در اردیبهشت ماه

به گزارش فارس، در پایان این نشست مواردی نظیر افتتاح نخستین فروشگاه تخصصی نماز در قم به همراه ارائه محصولات نماز، راه‌اندازی دفتر ستاد اقامه نماز در شهرک پردیسان، برگزاری جلسه هم‌اندیشی یاوران نماز دانشگاهی در اردیبهشت ماه سال آتی در قم و حضور 4 هزار مدرسه و 150 دانشگاه در طرح «یاوران نماز» با محوریت فعالیت‌های فرهنگی در خصوص نماز به تصویب رسید.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول