اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام حشمتی مطرح کرد

عامل جاودانگی چیزهایی که هیچگاه نابود نمی‌شوند

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد در جمع برگزیدگان آزمون قرآن و عترت موسسات قرآنی از عامل جاودانگی چیزهایی سخن گفت که هیچگاه نابود نمی‌شوند.

عامل جاودانگی چیزهایی که هیچگاه نابود نمی‌شوند

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام «محمدرضا حشمتی» معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین همایش تجلیل از برگزیدگان آزمون قرآن و عترت ارشاد با بیان این که تمامی موجودات به شکلی فنا شدنی هستند، گفت: خداوند در سوره مبارکه «الرحمن» می‌فرمایند که اگر تمامی آسمان‌ها و زمین از بین بروند حقایقی باقی خواهند ماند که این حقایق چیزی است که با خدا ارتباط دارد.

وی با اشاره به اینکه خوبی‌ها و اعمال صالح هیچ‌گاه از بین نمی‌روند، افزود: ما باید بدانیم منشاء آنچه که از خوبی‌ها به ما می‌رسد خداست بر همین اساس خدمت به ساحت مقدس قرآن کریم و خادمان قرآن فرصتی است که باید از آن بهره گرفت چرا که این اقدام در نزد خدا محفوظ خواهد ماند.

حجت‌الاسلام حشمتی با بیان اینکه اگر به مؤسسات به درستی توجه شود نتایج خوبی حاصل خواهد شد، گفت: امسال برای نخستین بار اجرای آزمون‌های قرآن و عترت ارشاد به تشکل‌های قرآنی واگذار شد که این تجربه به ما نشان داد که موسسات می‌توانند با بهره‌گیری از استعدادها و ظرفیت‌ها به موفقیت‌های زیادی برسند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون قرآن و عترت ارشاد در دو نوبت، خاطر نشان کرد: این آزمون‌ها هر سال در بهار و پاییز برگزار می‌شود که امسال برای نخستین‌بار سعی کردیم برگزیدگان این رقابت‌ها را معرفی و تجلیل کنیم تا از این طریق انگیزه فعالیت افراد در عرصه‌های قرآنی را ارتقا بخشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول