اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

۱۳ اسفند‌ در تبریز

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۱۵ هزار نفر برگزار می‌شود

آیین اختتامیه سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ۱۳ اسفند‌ماه ۹۳ با حضور ۱۵ هزار نفر در صحن اصلی مصلای بزرگ امام‌ خمینی(ره) تبریز برگزار می‌شود.

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور ۱۵ هزار نفر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس همایش ۱۵ هزار نفری قرآنی مردم تبریز یکی از برنامه‌های جانبی سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به میزبانی این شهر است که به عنوان آیین اختتامیه مسابقات برگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش سالن اصلی مسابقات، سالن همایش‌های مصلای امام خمینی(ره) تبریز است که آیین افتتاحیه در این سالن برگزار و قرار است مراسم اختتامیه در صحن اصلی مصلی با حضور بیش از ۱۵ هزار نفر از قرآن‌دوستان برگزار شود.

این دوره از رقابت‌ها با حضور بیش از ۴۷۰ نفر از برترین نخبگان قرآنی سراسر کشور از ۶ لغایت ۱۳ اسفند‌ماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود که برگزاری سه همایش قرآنی، کرسی‌های تلاوت در سراسر استان، برگزاری نمایشگاه قرآن، اجرای برترین گروه‌های تواشیح کشور در سالن مسابقات و اجرای مسابقه در بین باز‌دید‌کنندگان برخی از برنامه‌های جانبی آن است.

این دوره از مسابقات توسط شبکه قرآن سیما، شبکه استانی سهند، رادیو قرآن به همراه برخی دیگر شبکه‌ها و رسانه‌های مکتوب پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول