اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

در حاشیه جشنواره «مدهامّتان»

نخبگان قرآنی کانون‌های مساجد تجلیل می‌شوند

در حاشیه برگزاری مرحله کشوری نهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» از نخبگان و فعالان قرآنی کانون‌های مساجد که در سال‌های اخیر موفق به کسب عناوین بین‌المللی شده‌اند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

نخبگان قرآنی کانون‌های مساجد تجلیل می‌شوند

«مرتضی طاهریان» معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون های مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس اظهار داشت: کانون‌های مساجد کشور همواره به تربیت فعالان قرآنی اهتمام داشته است به همین جهت نهمین دوره جشنواره «مدهامّتان» با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی و علوی در بین جوانان از تابستان سال جاری کلید خورد.

وی با اشاره به تغییراتی که در زمان برگزاری این جشنواره به وجود آمد، افزود: امسال این جشنواره برای نخستین‌بار در بخش بانوان نیز برگزار شد که بانوانی از 9 استان کشور در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

طاهریان با بیان اینکه مرحله کشوری جشنواره ملی «مدهامّتان» از 30 بهمن‌ماه تا 3 اسفندماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات از نخبگان قرآنی کانون‌های مساجد که در سال‌های اخیر در مسابقات بین‌المللی موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند، تجلیل به عمل آمد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون های مساجد کشور درباره این نخبگان قرانی تصریح کرد: امسال به توجه به برنامه‌ریزی‌ها تاکنون سه نفر از نخبگان قرآنی کانون‌های مساجد یعنی آقایان «بهزاد هژبری»، «حامد ولی‌زاده» و «مهدی شایق» برای تجلیل در جشنواره ملی «مدهامّتان» قطعی شده است.

به گزارش فارس رقابت‌های مرحله کشوری نهمین دوره جشنواره ملی «مدهامتّان» از 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه این جشنواره نیز یک‌شنبه سوم اسفندماه با معرفی برگزیدگان هر رشته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول