اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

به منظور رفع تداخل با مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان

مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» ۷ تا ۱۰ بهمن‌ برگزار می‌شود

مرحله کشوری نهمین جشنواره قرآنی جوانان مساجد موسوم به «مدهامّتان» به منظور رفع تداخل با مسابقات قرآنی دانشجویان مسلمان، ۷ تا ۱۰ بهمن‌ در خوزستان برگزار می‌شود.

مرحله کشوری جشنواره «مدهامّتان» ۷ تا ۱۰ بهمن‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس، نهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» در رشته‌های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و اذکار نماز اواخر تابستان سال جاری آغاز به کار کرد و قرار بود مرحله کشوری این جشنواره 9 تا 12 دی‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود اما با مشخص شدن زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان و تداخل آن با جشنواره «مدهامّتان» مسئولان سعی در تغییر زمان برگزاری مرحله کشوری این جشنواره کردند.

جشنواره «مدهامّتان» 7 تا 10 بهمن برگزار می‌شود

«مجتبی میرزایی‌نسب» دبیر اجرایی جشنواره قرآنی مدهامّتان در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به هم‌زمانی مسابقات بین‌المللی دانشجویان مسلمان و جشنواره «مدهامّتان» از تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی «مدهامّتان» خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی مرحله کشوری جشنواره قرآنی جوانان مساجد کشور موسوم به «مدهامّتان» باید 9 تا 12 دی‌ماه برگزار می‌شد اما با توجه به تداخل این جشنواره با مسابقات بین‌المللی دانشجویان و اهمیت آن تصمیم گرفتیم مرحله کشوری این جشنواره را در زمانی مناسب برگزار کنیم.

میرزایی‌نسب درباره زمان برگزاری مرحله کشوری جشنوراه «مدهامّتان»، ادامه داد: برای عدم تداخل با مسابقات قرآنی، مرحله نهایی نهمین دوره این جشنواره را هفتم تا دهم بهمن‌ماه در استان خوزستان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش فارس، مسئولان برگزاری جشنواره «مدهامّتان» پیش از این آمادگی خود را برای برگزاری این جشنواره در 20 آذرماه اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول