اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

طاهریان در گفت‌وگو با فارس:

زمان جشنواره «مدهامّتان» در بخش بانوان تغییر کرد/ برگزاری 10 تا 12 بهمن‌ماه

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور از تغییر زمان برگزاری مرحله کشوری جشنواره ملی «مدهامّتان» در بخش بانوان و برپایی آن از 10 تا 12 بهمن‌ماه در استان قم خبر داد.

زمان جشنواره «مدهامّتان» در بخش بانوان تغییر کرد/ برگزاری 10 تا 12 بهمن‌ماه

«مرتضی طاهریان» معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جشنواره ملی «مدهامّتان» در بخش خواهران، اظهار داشت: امسال برای نخستین‌بار در برخی استان‌ها این جشنواره در بخش خواهران در رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد.

برگزاری جشنواره «مدهامّتان» بخش بانوان در 9 استان

وی به آمادگی خواهران در 9 استان کشور برای شرکت در جشنواره ملی «مدهامّتان» خبر داد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود مرحله استانی این جشنواره در بخش بانوان با حضور یک‌هزار و 800 نفر در استان‌های اصفهان، تهران، فارس، کرمانشاه، گیلان، خراسان شمالی، چهارمحال‌وبختیاری، قم و یزد برگزار شد که از این تعداد حدود 70 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و هنری ستاد کانون‌های مساجد کشو از تغییر زمان برگزاری مرحله کشوری جشنواره ملی «مدهامّتان» در بخش بانوان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها مرحله کشوری جشنواره ملی «مدهامّتان» قرار بود 10 و 11 اسفندماه در استان قم برگزار شود اما با توجه به برنامه‌های ایجاد شده برگزاری این مسابقات به 10 تا 12 بهمن‌ماه موکول شد.

جشنواره «مدهامّتان» در بخش بانوان سال آینده به صورت کشوری برگزار می‌شود

طاهریان با بیان اینکه سال آینده جشنواره «مدهامتّان» در بخش بانوان به صورت سراسری برگزار خواهد شد، افزود: امیدواریم سال آینده با برنامه‌ریزی بهتر بتوانیم این بخش را به خوبی برگزار کنیم تا شاهد حضور پررنگ بانوان در این مسابقات قرآنی باشیم.

به گزارش فارس، نهمین دوره جشنواره ملی «مدهامّتان» در بخش خواهران در رشته‌های حفظ 1، 3، و 5 جزء، صحیح خوانی اذکار نماز و در رده سنی بالای 16 سال در رشته‌های حفظ 10، 20 و 30 جزء و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول