اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

هشدار کنسولگری آمریکا به شهروندانش درباره وضعیت امنیتی بیت‌المقدس

به دنبال عملیات استشهادی سه‌شنبه که به کشته شدن ۵ صهیونیست از جمله 3 نفر که تابعیت آمریکایی-اسرائیلی داشته‌اند، کنسولگری آمریکا در بیت‌المقدس درباره مسائل امنیتی به شهروندان خود هشدار داد.

هشدار کنسولگری آمریکا به شهروندانش درباره وضعیت امنیتی بیت‌المقدس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، به دنبال عملیات استشهادی در بیت‌المقدس، کنسولگری آمریکا در این شهر به شهروندان خود هشدار داد گوش به زنگ باشند، به ویژه در مکان‌هایی که افراد زندگی می‌کنند، تجمع می‌کنند یا خرید می‌کنند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، کنسولگری آمریکا از شهروندان خود خواسته با انتخاب مسیرهای غیرقابل پیش‌بینی خود را ایمن سازند و اطمینان یابند که یک همکار، دوست یا عضو خانواده آنها از برنامه رفت‌وآمدشان مطلع است.

شبکه خبری «المیادین» دیروز (سه‌شنبه) از تیراندازی در یک کنیسه در «هارنوف» قدس غربی خبر داد که در آن 5 صهیونیست کشته و 16 نفر دیگر زخمی شدند. کانال 1 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عاملان عملیات استشهادی امروز «هما غسان» 27 ساله و «عدی ابوجمل» 22 ساله از اهالی «جبل مکبر» در شرق قدس هستند که با کلت کمری و چاقو این عملیات را انجام داده‌اند.

چند ساعت بعد از این اتفاق بود که پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد سه نفر از 5 صهیونیستی که در عملیات استشهادی سه‌شنبه قدس کشته شدند، دارای ملیت دوگانه آمریکایی-اسرائیلی و یک تن دیگر انگلیسی-اسرائیلی بوده است.

در ماه‌های اخیر در پی حمله رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه، افزایش ساخت و ساز در اراضی فلسطینی‌نشین، حضور مقامات صهیونیست در حرم شریف و همچنین شهادت چندین فلسطینی به دست نظامیان و شهرک‌نشین‌های صهیونیست، اعتراضات در قدس اشغالی بالا گرفته، تا جایی که بسیاری آن را مقدمه انتفاضه سوم دانسته‌اند. در جریان حملات استشهادی هفته‌های اخیر، تاکنون بیش از 10 صهیونیست کشته شده‌اند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول