اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جهاد اسلامی: قدس به مقبره صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تاکید بر ادامه مقاومت ملت فلسطین افزود که قدس به محل دفن صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

جهاد اسلامی: قدس به مقبره صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المدلل» از رهبران بارز جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مسئله فلسطین در حال حاضر در مقطعی حساس است و قدس به مقبره صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد.

المدلل در در گفت‌وگویی با وبگاه خبری «قدس»، پس از عملیات شهادت‌طلبانه دو جوان فلسطینی در قدس اشغالی که 6 صهیونیست کشته و 16 نفر دگر زخمی شدند (جزئیات بیشتر) افزود: این عملیات پاسخ طبیعی به جنایات اسرائیلی بود.

وی در ادامه گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر رهبران رژیم اشغالگر منتشر چه چیزی غیر از عملیات شهادت‌طلبانه هستند. ملت فلسطین تسلیم نخواهد شد و پرچم سفید را بالا نخواهد گرفت. این ملت از زمان اشغال خاکش تا کنون برای آزادی جنگیده است.

المدلل در ادامه تاکید کرد که این عملیات رژیم اشغالگر را مجبور به توقف اقداماتش در کرانه باختری خواهد کرد و این رژیم هم اکنون در حالت سردرگمی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی فقط یک زبان را می‌فهمد و آن زبان زور است. المدلل خواهان افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول