اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

انفجارهای متعدد در مزارع شبعا / آماده‌باش نظامیان صهیونیست

پس از شنیده صدای چند انفجار خفیف در مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان، سربازان صهیونیست ضمن حضور گسترده در این منطقه، مانور نظامی شبانه برگزار کردند.

انفجارهای متعدد در مزارع شبعا / آماده‌باش نظامیان صهیونیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وقوع چند انفجار خفیف در ساعات شبانگاهی امروز سه‌شنبه در ارتفاعات مزارع اشغالی شبعا در جنوب لبنان، نظامیان صهیونیست را به حضور پررنگ در منطقه و برگزاری مانور شبانه مجبور کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری ال‌بی‌سی لبنان، صداهای شنیده شده در منطقه ناشی از عمل کردن بمب‌های خفیف آتش‌زا در ارتفاعات «جبل سدانه» و «رویسه العلم» بوده است. ماه گذشته رزمندگان حزب‌الله در همین منطقه، به یک گشتی موتوری صهیونیست حمله کرده بودند.

رژیم صهیونیستی پس از زانو زدن در برابر حملات فرسایشی پارتیزان‌های حزب‌الله و عقب‌نشینی از جنوب لبنان در سال 2000، مزارع شبعا را کماکان در اشغال خود نگاه داشت؛ این منطقه به دلیل داشتن چشمه‌های متعدد، مخزن آب آشامیدنی جنوب لبنان و شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی محسوب می‌شود.

جوانان فلسطینی چند هفته‌ای است در اعتراض به قتل یک فلسطینی با شلیک سلاح کمری نیروهای امنیتی اسرائیل در برابر دوربین، حملات تلافی‌جویانه را بر علیه شهرک‌نشینان آغاز کرده‌اند.

در چند روز گذشته فلسطینی‌ها با ماشین و چاقو به شهرک‌نشینان حمله می‌کردند و امروز صبح هم دو جوان شهادت‌طلب با چاقو و سلاح گرم به یک کنست حمله کردند و 5 صصهیونیست را کشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول