اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس: اگر بازسازی غزه تاخیر بیفتد‌ محاسبات را بر هم می‌زنیم

مسئول روابط خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس هشدار داد در صورتی که بازسازی غزه به تاخیر بیفتد این جنبش به اقدامات جایگزین دیگری روی خواهد آورد.

حماس: اگر بازسازی غزه تاخیر بیفتد‌ محاسبات را بر هم می‌زنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسامه حمدان» مسئول روابط خارجی حماس در سخنانی اعلام کرد که حماس تحمیل معادله شکست را نخواهد پذیرفت و در صورت ادامه تاخیر در بازسازی غزه اختیاراتش محدود نیست و می‌تواند کاری انجام دهد که تمام محاسبات بر هم بخورند.

بنا به گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، حمدان افزود: دولت توافق ملی در خصوص بازسازی غزه کوتاهی می‌کند و طوری با این پرونده رفتار می‌کند که گویا در کشور دیگر اتفاق افتاده است. «رامی حمدالله» نخست‌وزیر دولت توافق حس وطنی خود در قبال فاجعه‌ای که بر سر غزه آمده، از دست داده است.

حمدان در خصوص اقدامات حماس و ملت فلسطین در صورت ادامه تاخیر در بازسازی گفت: اقدامات محدود نیست و فقط شامل جنگ نمی‌شود اما اگر ملت فلسطین خود را مجبور به استفاده از این اقدامات ببیند برای فداکاری بیشتر آماده است.

وی در پایان گفت که ملت فلسطین، ملتی عاجز نیست، ملتی که می‌تواند در قدس و کرانه باختری دست به تحرک بزند قادر است در غزه اقداماتی را انجام دهد که موجب شگفتی همگان شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول