اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اذعان تل‌آویو به همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان برای جلوگیری از انتفاضه سوم

تلویزیون رسمی رژیم صهیونیستی از بازدید فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری با سازمان امنیتی تشکیلات خودگردان خبر داد و از تلاش‌های تشکیلات خودگردان برای جلوگیری از انتفاضه جدید سخن گفت.

اذعان تل‌آویو به همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان برای جلوگیری از انتفاضه سوم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال 10 رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «نیتسان الون» فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی مستقر در کرانه باختری هفته گذشته از دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان بازدید کرده است تا بر سطح هماهنگی امنیتی بین این رژیم و تشکیلات خودگردان آگاه شود.

بنا بر این گزارش الون در این بازدید از سطح هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی اظهار شگفتی کرده است و پس از دستورات «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان برای ادامه هماهنگی امنیتی، از این بازدید با خیال راحت بازگشته است.

کانال 10 رژیم صهیونیستی در ادامه به نقل از یک افسر بلندپایه این رژیم اعلام کرد که محمود عباس بخشی از راه‌حل است نه مشکل؛ دستگاه‌های امنیتی او نه تنها از حجم بازداشت‌ها در کرانه باختری کم نکرده‌اند بلکه بالعکس به آن شدت داده‌اند و اخیرا برای جلوگیری از انتفاضه جدید بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول