اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

محمود الزهار تأکید کرد

«محمود عباس» در پی سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است

یکی از رهبران جنبش حماس، با اشاره به اظهارات تحریک آمیز رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره این جنبش، تأکید کرد که عباس قصد دارد با این اظهارات بر شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

«محمود عباس» در پی سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمود الزهار» یکی از رهبران برجسته جنبش «حماس» تأکید کرد که «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین وارد یک بحران واقعی شده است و هدفش از اظهارات اخیرش این است که بر شکست خود سرپوش بگذارد.

محمود عباس چندی پیش با حمله به جنبش حماس، این جنبش را عامل انفجارهای چند روز گذشته منازل رهبران جنبش فتح در نوار غزه دانست.

الزهار در گفت‌وگو با وبگاه خبری «سوا» تصرییح کرد، عباس قصد دارد ملت فلسطین را از شکست خود در سازمان ملل متحد و متوقف ساختن شهرک سازی‌های اسرائیلی در قدس و کرانه باختری دور نگه دارد.

وی با بیان این مطلب افزود: «رئیس [تشکیلات خودگردان] بیهوده سعی دارد شکست دولت وحدت ملی، ناتوانی در یاری رساندن به ملت و ناکامی در ارائه خدمات در کرانه باختری و غزه را پنهان کند».

این رهبر در جنبش حماس در پایان، هدف از حمله محمود عباس علیه حماس را دور کردن ملت فلسطین از رخدادهای کرانه باختری و متوقف ساختن انتفاضه دانست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول