اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب‌الله : انتفاضه سوم فلسطین، بخش جدایی‌ناپذیر مسیر مقاومت امروز است

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که این حزب به بارقه‌های انتفاضه سوم در فلسطین امیدوار است و این انتفاضه، یک درگیری مستقیم خواهد بود.

حزب‌الله : انتفاضه سوم فلسطین، بخش جدایی‌ناپذیر مسیر مقاومت امروز است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نعیم قاسم» معاون «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان اعلام کرد که امید به انتفاضه سوم ، بخش لاینفک مسیر امروز مقاومت است و این انتفاضه، یک درگیری مستقیم خواهد بود.

بنا به گزارش «رای الیوم»، نعیم قاسم افزود: برای همه مردم آشکار شده است که قدرت اسرائیل در دیوارهای آهنی، ترس، تجهیزات نظامی و اسلحه به دور از رویارویی مستقیم نهفته است اما قدرت فلسطین در قلب و روح، در هر وجب از خاک و در تولد هر نوزادی است.

وی افزود: صهیونیست‌های ترسو در پست اشغالگری خود پنهان شده‌‌‌اند اما مجاهادان فلسطینی برای حق خود به میدان می‌آیند و برای یاری حق می‌کوشند.

نعیم قاسم در ادامه گفت: درگیری جدید، به ضرر صهیونیست‌ها و به سود مقاومت تمام خواهد شد زمانی‌که ما ان را حمایت کنیم، بر آن تاکید کنیم، مسیرش را تقویت نماییم و عقربه قطب‌نما را به سمت قدس و فلسطین بچرخانیم. وی ادامه داد که تعرض به مسجدالاقصی احساسات یک میلیارد و نیم مسلمان را جریحه‌دار می‌کند و فقط مربوط به مردم فلسطین نیست.

قدس اشغالی و کرانه باختری در دوره اخیر بخصوص در یک ماه گذشته شاهد ناآرامی و عملیات‌های شهادت‌طلبانه جوانان فلسطینی در پاسخ به سیاست‌های نژادپرستانه و سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول