اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزیر کشور ونزوئلا:

تحقیقات درباره قتل نماینده حزب سوسیالیست ونزوئلا به نتایج خوبی رسیده است

وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد: تحقیقات پیرامون پرونده قتل نماینده حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا و همسرش توسط وزارت کشور و دادستانی کل انجام می‌شود و در حال حاضر به نتایج خوبی دست یافته‌اند که به زودی اعلام خواهد شد.

تحقیقات درباره قتل نماینده حزب سوسیالیست ونزوئلا به نتایج خوبی رسیده است

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین به نقل از «تله‌سور»، «میگل رودریگز توررس» وزیر کشور ونزوئلا اعلام کرد که تحقیقات درباره قتل «روبرت سررا» نماینده حزب سوسیالیت متحد ونزوئلا به نتایج خوبی رسیده و «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور این کشور شخصی است که تصمیم می‌گیرد اطلاعات پیرامون این موضوع در چه تاریخی اعلام شوند.

«رودریگز توررس» در این خصوص خاطرنشان کرد، پس از اینکه برخی نقاط پنهان این تحقیقات به سرانجام برسند و رئیس جمهور دستور بدهد اطلاعات لازم را در اختیار ملت قرار خواهند داد.

وی افزود: مقامات به طور کامل به وزارت کشور اطمینان دارند، این وزارتخانه در زمینه شناسایی جرم و جنایت دارای واحدهای تخصصی و مجرب ویژه‌ای می‌باشد که وظیفه انجام تحقیقات روی این قتل را بر عهده دارند. 

به گزارش فارس، «روبرت سررا» نماینده حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا به همراه همسرش «ماریا ارره‌را» در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر 93) در خانه مسکونی خود واقع در غرب «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا به قتل رسیدند؛ این جنایت توسط وزارت کشور و دادستانی کل ونزوئلا در حال تحقیق و بررسی است.

«سررا» از ماه سپتامبر سال 2010 (شهریور 1389) به عنوان نماینده پارلمانی انتخاب شد، و علاوه بر عضویت در حزب سوسیالیست متحد ونزوئلا، جنبش پیشرفته انقلابی را نیز تاسیس کرد، فعالیت وی روز مبارزه برای دستیابی به حقوق جوانان متمرکز بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول