اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

تلاش کاندیدای حزب سوسیالیست در انتخابات برزیل برای گسترش روابط با آمریکا

مشاور کاندیدای ریاست جمهوری برزیل اعلام کرد که در صورت پیروزی کاندیدای منتخب حزب سوسیالیست در انتخابات ریاست جمهوری آینده، روابط این کشور آمریکای جنوبی با آمریکا گسترش پیدا خواهد کرد.

تلاش کاندیدای حزب سوسیالیست در انتخابات برزیل برای گسترش روابط با آمریکا

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «موریسیو راندز» مشاور «مارینا سیلوا» نامزد انتخابات ریاست جمهوری برزیل برای شرکت در انجمن تجاری ایالات متحده آمریکا و نیز به منظور دستیابی به توافقات احتمالی با آمریکا در زمینه تجارت، فن‌آوری، سرمایه‌گذاری و انرژی به واشنگتن سفر کرد.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: با وجود آن که پس از افشای جاسوسی ایالات متحده آمریکا از «دیلما روسف» رئیس جمهور برزیل در سال 2013 رابطه این کشور با دولت آمریکا تنزل یافته اما «راندز» معتقد است که اگر سیلوا به عنوان رئیس جمهور برزیل انتخاب شود روابط این کشور آمریکای جنوبی با ایالات متحده آمریکا در زمینه سیاست خارجی تقویت پیدا خواهد کرد.

در طول دوره ریاست جمهوری «لولا دا سیلوا» برزیل به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ جهان شناخته شد و به دلیل اینکه سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی «سیلوا» رئیس جمهور سابق برزیل تا حد زیادی توسط «روسف» ادامه پیدا کرده بخش خصوصی آمریکا مشتاق به سرمایه‌گذاری در برزیل می‌باشد.

به گزارش فارس، انتخابات ریاست جمهوری برزیل در تاریخ 5 اکتبر سال جاری (13 مهر) برگزار خواهد شد.

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته «دیلما روسف» و «مارینا سیلوا» به ترتیب بیشترین درصد آرا را در این انتخابات به خود اختصاص خواهند داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول