اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کلمبیا از اقدامات جاسوس‌گرایانه در روند مذاکرات با فارک شکایت کرد

دولت کلمبیا از وجود اقدامات جاسوس‌گرایانه در روند مذاکرات صلح شکایت کرده و آن را محکوم کرد.

کلمبیا از اقدامات جاسوس‌گرایانه در روند مذاکرات با فارک شکایت کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «هومبرتو دلا کایه» رهبر تیم مذاکرات از سوی دوت کلمبیا طی سخنانی، اعتراض خود را از وجود برخی اقدامات جاسوس‌گرایانه در روند مذاکرات صلح اعلام کرده و تلاش برای شنود مکالمات تلفنی و دسترسی به نامه‌های الکترونیکی و کامپیوتر شخصی‌اش را مورد محکومیت شدید قرار داد.

خبرگزاری «ال‌تیمپو» در این خصوص نوشت: «دلا کایه» طی صحبت‌هایش با استناد به بیانیه جدید منتشر شده از سوی وزارت اطلاعات کلمبیا از وجود تکنولوژی جدیدی خبر داد که به وسیله آن علاوه بر دسترسی به نامه‌های الکترونیکی می‌توان نامه جدیدی از سوی صفحه شخصی افراد دیگر نیز ارسال کرد.

وی در ادامه تصریح کرد که طی چند روز اخیر سخنانی از جانب او به انتشار رسیده که صحت نداشته و از همین راه در رسانه‌ها منتشر شده است.

«دلا کایه» همچنین افزود که چنین اقدامات خرابکارانه‌ای همگی قصد بر هم زدن مذاکرات را داشته و سعی دارند این گفت‌و‌گو‌ها بی ثمر باقی بمانند.

به گزارش فارس، مرحله جدید مذاکرات صلح در «هاوانا» پایتخت کوبا بین نیروهای مسلح انقلابی «فارک» و دولت کلمبیا از روز شنبه آغاز شده است.

در این دوره، «فارک» قصد دارد با ارائه پیشنهاد جدیدی مبنی بر افزایش امکان ایجاد عدالت در دوران پس از جنگ، شرکت‌کنندگان را وارد مرحله جدیدی از گفت‌و‌گو‌ها کند.

پنج شنبه هفته آینده مصادف با 2 اکتبر گروه جدیدی از نمایندگان قربانیان در کوبا به پای میز مذاکرات خواهند آمد تا بر سر مسائل مربوط به گفت‌و‌گو بپردازند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول