اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

داعش رئیس جمهور آرژانتین را تهدید کرد

گروه تروریستی تکفیری داعش رئیس جمهور آرژانتین را به علت دوستی با رهبر مذهبی کاتولیک‌های جهان و همچنین به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل و فلسطین تهدید کرد.

داعش رئیس جمهور آرژانتین را تهدید کرد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «کریستینا فرناندز» رئیس جمهور آرژانتین در جریان سفر رسمی خود به واتیکان و ملاقات با پاپ فرانسیس اعلام کرد: به علت دوستی با رهبر مذهبی کاتولیک‌های جهان و همچنین به رسمیت شناختن اسرائیل و فلسطین از سوی گروه تروریستی تکفیری داعش تهدید شده‌ام.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: فرناندز گفت، وزارت اطلاعات و امنیت آرژانتین در حال بررسی تهدیدهای گروه تروریستی تکفیری داعش که بخش وسیعی از شرق و شمال سوریه و مرز بین عراق و سوریه را تصرف کرده می‌باشد.

«فرناندز» ضمن رد چنین تهدیداتی افزود: من هرگز این تهدیدات پوچ و بی‌اساس گروه تروریستی تکفیری داعش را جدی نگرفته و به آن توجهی نخواهم کرد.

پاپ فرانسیس نیز نسبت به اقدامات صورت گرفته از سوی گروه تروریستی تکفیری داعش بیان کرد: در ماه گذشته برای جامعه بین‌المللی کاملا آشکار شد که استفاده از زور و خشونت برای جلوگیری از تجاوز ناعادلانه توسط گروه تروریستی تکفیری داعش که باعث کشته و آواره شدن هزاران نفر از مردم عراق و سوریه شده، قانونی و لازم است.

در جریان نشست «کریستینا فرناندز» و پاپ فرانسیس در مورد سیستم مالی جهانی و اقتصاد آرژانتین نیز صحبت شد.

پاپ فرانسیس که پیشتر اسقف اعظم کلیسای کاتولیک آرژانتین بود پس از استعفای کم سابقه پاپ بندیکت شانزدهم رهبر سابق کاتولیک‌های جهان در ماه مارس 2013 به عنوان پاپ جدید معرفی شد و از آن زمان تاکنون به کشور آرژانتین باز نگشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول