اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کمک‌های بشردوستانه ونزوئلا برای مردم غزه به مصر رسید

دومین محموله کمک‌های بشردوستانه ونزوئلا برای مردم غزه به مصر رسید.

کمک‌های بشردوستانه ونزوئلا برای مردم غزه به مصر رسید

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، محموله 56 تنی کمک‌های بشردوستانه ونزوئلا در چارچوب تصویب کمک این کشور آمریکای لاتینی به فلسطین روز گذشته به مصر رسید و انتظار می‌رود که امروز نیز به غزه برسد.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: پس از حملات متخاصمانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه که بیش از 50 روز طول کشید و جان حداقل 2 هزار فلسطینی را گرفت، ونزوئلا یکی از اولین ملت‌هایی بوده که همواره همبستگی خود را با ملت غزه ابراز کرده است.

«خوان آنتونیو هرناندز» سفیر ونزوئلا در مصر اعلام کرد که تحویل این کمک در ادامه ارسال اولین محموله کمک‌های بشردوستانه کشورش می‌باشد که در ماه آگوست (مرداد 93) به غزه ارسال شد و شامل آب، مواد غذایی فاسدنشدنی لباس و چادر بود.

وی تصریح کرد که هدف از این اقدام بهبود وضعیت انسانی نامناسب حاکم در غزه است.

«هرناندز» همچنین خاطرنشان کرد که محموله کمک‌های بشردوستانه امروز به دست ملت فلسطین خواهد رسید و اطمینان داد که این حمایت بین‌المللی در ادامه اقدامات بشردوستانه «هوگو چاوز» رئیس جمهور فقید ونزوئلا و در راستای دیدگاه وی نسبت به برادری با ملت فلسطین می‌باشد.

به گزارش فارس، از شروع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ونزوئلا همواره این حملات را محکوم کرده و حمایت ملت و دولت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان داده است.

چندی پیش اولین محموله 12 تنی کمک‌های مردمی از قبیل دارو، غذای فاسدنشدنی، لباس و سایر مایحتاج زندگی از طریق هواپیمای نظامی ونزوئلا «هرکولسC130 » به فلسطین ارسال شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول