اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد

ونزوئلا محموله دیگری به غزه ارسال می‌کند

وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد: محموله جدید که حاوی انواع کمک‌های انسان‌دوستانه می‌باشد هفته آینده به فلسطین ارسال می‌شود.

ونزوئلا محموله دیگری به غزه ارسال می‌کند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «الیاس خائوآ» وزیر امور خارجه ونزوئلا اعلام کرد: محموله جدیدی که بیش از 27 تن حاوی انواع کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم غزه است، دوشنبه هفته آینده به فلسطین ارسال می‌شود.

خبرگزاری «ال اونیورسال» در این خصوص نوشت: وزیر امور خارجه ونزوئلا در این‌باره افزود، در سفری که اخیرا به مصر داشته‌ام هماهنگی‌های لازم برای ارسال این محموله‌ها از قاهره و اخذ مجوزهای پروازی لازم انجام شد؛ محموله اول به مقصد غزه ارسال شده و احتمالاً چهار یا پنج روز دیگر به دست مردم این کشور خواهد رسید.

وی ضمن رد اظهارات نخست وزیر رژیم اسرائیل مبنی بر این که اقدامات و تهاجمات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تدافعی است تاکید کرد: این اقدامات را نمی‌توان تدافعی خواند زیرا از زمین و هوا با تمام تجهیزات نظامی پیشرفته بر روی مردم بیگناه غزه حمله شده و این رژیم مرتکب جنایت جنگی شده است.

وزیر امور خارجه ونزوئلا خاطر نشان کرد: ما به همراه برخی کشورهای جهان در تلاش هستیم به آتش‌بس دائمی در فلسطین دست پیدا کنیم.

به گزارش فارس، از شروع حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ونزوئلا همواره این حملات را محکوم کرده و حمایت ملت و دولت خود را از مردم بی‌دفاع فلسطین نشان داده است.

هفته گذشته اولین محموله 12 تنی کمک‌های مردمی از قبیل دارو، غذای فاسدنشدنی، لباس و سایر مایحتاج زندگی از طریق هواپیمای نظامی ونزوئلا «هرکولس C130» به فلسطین ارسال شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول