اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

طرح‌های پیشنهادی حزب سوسیالیست برزیل در حوزه کشت و صنعت

نامزد حزب سوسیالیست برزیل در انتخابات ریاست جمهوری این کشور ضمن ارائه پیشنهاداتی در حوزه کشت و صنعت رسیدگی به این بخش را یکی از مهمترین اهداف دولت خود اعلام کرد.

طرح‌های پیشنهادی حزب سوسیالیست برزیل در حوزه کشت و صنعت

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «مارینا سیلوا» نامزد حزب سوسیالیست برزیل در انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور طی یک مصاحبه مطبوعاتی از برنامه‌های خود پیرامون اجرای سیاست‌هایی در حوزه کشت و صنعت سخن گفت.

خبرگزاری برزیل در این خصوص نوشت: «مارینا سیلوا» با نام‌های بزرگی در بخش نیشکر برزیل در یک نمایشگاه تجاری واقع در «سرتائوزینهو» در ایالت «سائوپائولو» جایی که این نامزد به عنوان طرفدار محیط زیست شناخته شد، دیدار داشت.

بخش نیشکر برزیل از سیاست‌های «دیلما روسف» رئیس جمهور فعلی برزیل در این حوزه ناراضی هستند و از طرح‌های پیشنهادی «سیلوا» استقبال کردند که همین امر موجب افزایش کسب رأی برای وی در انتخابات ریاست جمهوری ماه اکتبر خواهد گردید.

امروز «سیلوا» با نمایندگان اصلی برزیل در حوزه کشت و صنعت نشستی را برگزار خواهد کرد.

«مارکوس جانک» رئیس سابق انجمن صنعت نیشکر (UNICA) نیز در این نشست شرکت خواهد کرد؛ «جانک» و هواداران «سیلوا» که در طول 3 سال گذشته از طرح‌های وی بیشتر استقبال کردند، در این نشست نشان خواهند داد که همگرایی زیادی بین ایده‌های «مارینا سیلوا» و توسعه حوزه کشت و صنعت برزیل وجود دارد.

طی یک سخنرانی عمومی «مارینا سیلوا» اعلام کرد: طرح‌های پیشنهادی «ادواردو کامپوس» نامزد سابق حزب سوسیالیست برزیل را که اکنون وی جایگزینش می‌باشد به اجرا در خواهد آورد.

سیلوا طرفداران بیشماری در برزیل دارد و در انتخابات ریاست جمهوری سال 2010 برزیل به عنوان نامزد حزب سبز این کشور توانست در جایگاه سوم قرار گیرد.

«بتو آلبوکرک» معاون «مارینا سیلوا» که یک تاجر بوده در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور برزیل می‌تواند ارتباطات و همکاری‌های خوبی با صنعت کشاورزی و تجارت برقرار کند.

تأمین مالی ستاد انتخاباتی وی برعهده یکی از بزرگترین شرکت‌های سلولز در برزیل می‌باشد و «کرک» به عنوان یکی از اعضای کنگره برزیل آغازگر قانون تولید سویای اصلاح شده ژنتیکی در این کشور است.

«دیلما روسف» در نشستی که با اتحادیه ملی کارگران کشاورزی در «برازیلیا» داشت به بیان طرح‌های پیشنهادی خود مبنی بر اصلاحات ارضی، اعتبارات روستایی‌ها و بهبود مراقبت‌های بهداشتی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور پرداخت.

هنگامی که از «دیلما روسف» در این نشست در مورد «مارینا سیلوا» و تعهدات وی سوال شد اینگونه پاسخ داد: نامزدهایی برای انتخابات ریاست جمهوری مناسب هستند که خود را در مورد اکثریت مردم برزیل مسئول و متعهد بدانند و به نظر من کسانی برای انتخاب در این کشور مناسب هستند که به توزیع درآمد در جامعه متعهد باشند.

«لولا دا سیلوا» رئیس جمهور سابق برزیل با صراحت حمایت خود را از «دیلما روسف» اعلام کرده و مردم را نیز به رأی دادن به وی تشویق کرده و معتقد است مردم برزیل با انتخاب «روسف» اجازه نخواهند داد کشورشان به وضعیتی که قبل از سال 2002 به آن دچار بود، بازگردد.

«آلبرتو کاردوزو» استاد علوم سیاسی دانشگاه «ریو دو ژانیرو» در مورد «مارینا سیلوا» می‌گوید: در حوزه مسائل اقتصادی «سیلوا» موافق استقلال بانک مرکزی است و در مورد مسائل اجتماعی نیز طرح‌های وی محافظه‌کارانه‌تر از نامزدهای دیگر است؛ در مورد ازدواج همجنس‌گراها، قوانین مواد مخدر و سقط جنین نیز خواستار تغییر قوانین حاکم و همچنین افزایش حمایت از حقوق زنان در این کشور می‌باشد.

به گزارش فارس، انتخابات ریاست جمهوری برزیل قرار است در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) برگزار شود.

«مارینا سیلوا» که به جای «ادواردو کامپوس» به عنوان نامزد حزب سوسیالیست برزیل در این انتخابات شرکت می‌کند از حمایت‌ فراوانی در میان برزیلی‌هایی که از رشد اقتصادی نامناسب، مالیات گزاف و خدمات درمانی ضعیف و آموزش ناکارآمد در عذاب هستند، برخوردار است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول