اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

افزایش تدابیر امنیتی تگزاس در مرز مکزیک

فرماندار تگزاس اعلام کرد که جهت جلوگیری از افزایش ورود کودکان مهاجر به آمریکا تعداد نیروهای امنیتی و نظامی در مرز این کشور با مکزیک را افزایش داده است.

افزایش تدابیر امنیتی تگزاس در مرز مکزیک

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «ریک پری» فرماندار ایالت «تگزاس» آمریکا طی یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد: من به ژنرال «جان نیکلز» دستور داده‌ام که هرچه سریع‌تر 1000 سرباز را جهت برقراری امنیت بیشتر در مرز مکزیک با آمریکا مستقر کند.

خبرگزاری «نوتیمکس» در این خصوص نوشت: «پری» در انتقاد به واکنش کاخ سفید در خصوص این مسئله تأکید کرد: ایالت تگزاس از مقامات کاخ سفید و «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا به دلیل عدم توجه کافی به این موضوع بسیار ناراحت بوده و بی‌توجهی کاخ سفید در این رابطه برای تگزاس خسارت بالایی داشته است.

وی در ادامه افزود: این عملیات به مبارزات ایالت تگزاس با کارتل‌های مواد مخدر مکزیک نیز کمک کرده و امنیت این نواحی را بالا می‌برد.

طبق آمار گزارش شده توسط مقامات آمریکایی بحران ایجاد شده از ورود کودکان مهاجر به آمریکا به ویژه از کشورهای ال‌سالوادور،گوآتمالا و هندوراس به دلیل عدم وجود یک قانون صحیح در این رابطه می‌باشد.

به گزارش فارس، تعداد کودکان مهاجر تا‌کنون در آمریکا به 57 هزار کودک رسیده که پیش بینی می‌شود با ادامه روند موجود تعداد آن‌ها در سال 2015 افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول