اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

فرماندار تگزاس خواستار افزایش نیروهای نظامی در مرز آمریکا و مکزیک شد

فرماندار تگزاس از دولت آمریکا درخواست کرد که با ملحق کردن گارد ملی این کشور به نیروهای گشت مرزی توان مقابله با مهاجرت غیر‌قانونی کودکان را در مرز آمریکا و مکزیک افزایش دهد.

فرماندار تگزاس خواستار افزایش نیروهای نظامی در مرز آمریکا و مکزیک شد

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «ریک پری» فرماندار تگزاس طی نشستی با «اوباما» حمایت وی را جهت افزایش تدابیر امنیتی و ارسال گارد ملی به مرز مکزیک و آمریکا به منظور جلوگیری از مهاجرت غیرقانونی کودکان از کشورهای گوآتمالا، هندوراس و ال‌سالوادور خواستار شد.

خبرگزاری «ال‌اونیورسال» در این خصوص نوشت: از ‌سویی دیگر فرماندار تگزاس ضمن رد طرح پیشنهادی رئیس جمهور آمریکا برای اختصاص بودجه 7/3 میلیارد دلاری جهت مقابله با مهاجرت غیرقانونی کودکان به ایالات متحده آمریکا این اقدام را جایگزین بهتری برای برقراری امنیت در مرزها قلمداد کرد.

به گزارش فارس، بر اساس برآوردهای صورت گرفته تاکنون 57 هزار کودک مهاجر غیر‌قانونی از ماه اکتبر سال گذشته از طریق مرزهای جنوب غربی وارد ایالات متحده آمریکا شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود این رقم به 100 هزار تا پایان سال برسد.

طی اعلام سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا در سال گذشته 72 هزار کودک مهاجر غیر‌قانونی از این کشور بیرون رانده شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول