اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور ونزوئلا: نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور هستند

رئیس جمهور ونزوئلا در جمعی از مقامات نظامی این کشور گفت: نیروهای مسلح ملی بولیواری باید همیشه در دفاع از حقوق اجتماعی ملت و تضمین صلح و دموکراسی در ونزوئلا بکوشند.

رئیس جمهور ونزوئلا: نیروهای نظامی حافظ امنیت کشور هستند

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا طی سخنرانی در جمعی از مقامات نظامی این کشور از وفاداری نیروهای مسلح در مقابله با اقدامات تروریستی و آشوب‌گرانه اپوزیسیون علیه دولت خود قدردانی کرده و اعلام کرد: ما وارثان  آرمان‌های اتحادیه بولیواری هستیم و تمام اهداف «سیمون بولیوار» و فرمانده «هوگو چاوز» را ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری «ای وی ان» در این خصوص نوشت: «مادورو» در بخشی از سخنانش گفت که من خود را موظف می‌دانم که از سربازان همیشه وفادار به آرمان‌های ونزوئلا و ملت کشور عزیزمان، سپاسگزار باشم.

وی در آخر از نظامیان بولیواری خواست تا با ترویج این‌گونه اقدامات همواره وفاداریشان را به کشور اثبات کنند.

به گزارش فارس، ونزوئلا از 14 فوریه سال گذشته شاهد تنش‌های زیادی علیه دولت «مادورو» بوده است که تا‌‌کنون به کمک نیروهای مسلح ملی بولیواری این کشور و همراهی مردم توانسته بر بسیاری از آن‌ها غلبه کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول