اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

گروه آلبا برای پیشبرد مذاکرات صلح در ونزوئلا گرد هم می‌آیند

وزرای خارجه اکوادور، کلمبیا و برزیل از گروه آلبا به منظور کمک به پیشبرد مذاکرات صلح بین دولت ونزوئلا و اپوزیسیون در کاراکاس پایتخت این کشور تشکیل جلسه می‌دهند.

گروه آلبا برای پیشبرد مذاکرات صلح در ونزوئلا گرد هم می‌آیند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «ریکاردو پاتینو» وزیر امور خارجه اکوادور به همراه همتاهای خود «ماریا آنجلا هولگوئین» از کلمبیا و «لوئیس آلبرتو فیگوئیردو» از برزیل، جلسه‌ای را  به منظور کمک به پیشبرد مذاکرات صلح بین دولت ونزوئلا و اپوزیسیون در کاراکاس پایتخت این کشور تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: دولت ونزوئلا و گروه اپوزیسیون به منظور دستیابی به راه حلی برای پایان درگیری‌های سیاسی نخستین مذاکرات رسمی خود را با حضور اتحادیه کشورهای آمریکای جنوبی (اوناسور) و نمایندگان واتیکان در 10 آوریل (21 فروردین) آغاز کردند.

 

بنابر این گزارش، در جلسات بعدی که بین اپوزیسیون و دولت ونزوئلا برگزار شد ائتلاف مخالفان موسوم به «‌وحدت دموکراتیک» اعلام کرد از تاریخ 13 می (23 اردیبهشت) این مذاکرات را به حالت تعلیق در می‌آورد و تا زمانی‌که به خواسته‌های خود دست نیابند این مذاکرات را از سر نمی‌گیرند.

آلبا یک سازمان همکاری منطقه‌ای در زمینه‌های اقتصادی و سیاسی است که متشکل از کشورهای ونزوئلا، کوبا، بولیوی، نیکاراگوئه، دومینیکن، اکوادور، سنت وینسنت و گرنادینز، آنتیگوآ و باربودا است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول