اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

از سوی وزارت کشور افغانستان انجام شد

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از ۲ کاندیدای ریاست جمهوری

وزارت کشور افغانستان به شماری از افسران عالی رتبه این وزارت دستور داد امنیت 2 کاندیدای ریاست جمهوری و دفتر کمیسیون مستقل انتخابات این کشور را به صورت جدی تأمین کنند.

اتخاذ تدابیر شدید امنیتی برای حفاظت از ۲ کاندیدای ریاست جمهوری

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، وزارت کشور افغانستان امروز (یکشنبه 1 تیر) با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد: در نشست امنیتی روز گذشته در محل این وزارت به  شماری از افسران عالی رتبه دستور داده شد که با هدف تأمین امنیت هرچه بهتر اعضای کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان و 2 کاندیدای ریاست جمهوری این کشور تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم را اتخاذ کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در نشست یادشده، در مورد تأمین امنیت راه‌های افغانستان نیز بحث و تبادل نظر شد و دستورات لازم به منظور برقراری و تأمین امنیت آنها به مسؤلان مربوطه داده شد.

این در حالی است که تیم انتخاباتی «عبدالله عبدالله » یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور درجریان رقابت‎ها و برگزاری همایش‎های انتخاباتی چندین بار هدف حمله قرار گرفته است.

بر اثر آخرین حمله انتحاری به کاروان انتخاباتی تیم «اصلاحات و همگرایی»در کابل، 3 نفر از محافظان عبدالله عبدالله جان باختند و شماری از افراد غیرنظامی نیز کشته و زخمی شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول