اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ‌جز برترین‌های سپاه است‌

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران از نظر برنامه‌ای جز برترین‌های کشور است، گفت: در سال گذشته رتبه ممتاز کشوری را کسب کردیم.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ‌جز برترین‌های سپاه است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری بعد از ظهر امروز در آیین تودیع خود در سالن الغدیر ساری اظهار داشت: یکی از رسالت‌های مهم قرآن، خیرخواهی در حق بندگان است.

وی با یادآوری سخنان شهید مطهری مبنی بر اینکه روحانیت رکن سوم حاکمیت است، افزود: یکی از ویژگی‌های بارز روحانیت، توجه و خیراندیشی در حق بندگان خدا است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به وجود روحانیون متعهد و خیرخواه در سپاه استان گفت: این نهاد انقلابی، خط مشی سیاسی سالمی دارد و در راستای منویات مقام معظم رهبری گام بر‌می‌دارد.

وی با بیان اینکه، نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران از نظر برنامه‌ای جز برترین‌های کشور است، تصریح کرد: در سال گذشته رتبه ممتاز کشوری را کسب کردیم.

نظری ادامه داد: مدتی ‌که مرکز فرهنگی خانواده در اختیار ما بود، مدیر این مرکز به برکت فعالیت‌های بسیار خوب مجموعه، به عنوان مدیر ممتاز کشوری برگزیده شد.

وی با بیان اینکه رسالت اصلی روحانیت در سپاه و بسیج هدایت و ارشاد است تصریح کرد: مسائل دیگری که جنبه نظارتی و برخوردی دارند در کنار این برنامه مطرح می‌شوند.

این مسئول افزود: جنبه نظارتی و برخوردی به عنوان آخرین برنامه در حالاتی که ارشاد و تذکر جواب نمی‌دهد مطرح می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برخورد حذفی در تشکلات سپاه مبنای کار نیست، بیان داشت: بزرگ‌ترین رسالت در این تشکیلات، حفظ حرمت‌ و شان افراد است و تا جایی‌که مقدور است نیروها باید حفظ شوند.

نظری بیان داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری، بنای کار ما در سپاه براساس تعامل سازنده با فرماندهی، حفاظت اطلاعات و مجموعه نیروهای انسانی بود.

انتهای پیام/86033/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول