اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

نباید در برابر تحریم‌ها تسلیم شد

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه تسلیم شدن در برابر تحریم‌ها زشت است، گفت: از موضع ملت ایران باید در برابر تحریم‌ها بایستیم و مقاومت کنیم.

نباید در برابر تحریم‌ها تسلیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام علی سعیدی بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در سالن الغدیر ساری با اشاره به فلسفه حیات فیزیکی و معنوی افزود: منشا حیات فیزیکی آب است که از ترکیب دو عنصر به‌وجود می‌آید، اما حیات معنوی با تبعیت از ذات باری‌تعالی و رسول شکل می‌گیرد و در واقع، ترکیب دو عنصر قانون مطلوب و رهبری مطلوب است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه وجود قرآن و ولایت به ‌صورت همزمان منشأ حیات مذهبی است، اظهار داشت: اگر مردم ولایت را رها کنند و تنها بگذارند ولی‌الله منزوی، کشته یا غایب می‌شود.

وی تصریح کرد: فلسفه غیبت امام زمان(عج) معلول غیبت مردم بود و هر زمانی‌که مردم حاضر شوند امام ظاهر می‌شوند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت‌نام 91 درصد مردم برای دریافت دور جدید یارانه‌ها‌ گفت: با توجه به سخنان مراجع تقلید و مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت‌نام نیازمندان در این طرح، آیا همه کسانی که ثبت‌نام کردند نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه ایران در چند سال آینده، نفتی برای صادرات ندارد، افزود: گران شدن نرخ بنزین فقط چند روز تاثیر گذاشت و دوباره همه چیز به روال قبل برگشت.

سعیدی با اشاره به الگوی نادرست مصرف در جامعه بیان داشت: مصرف کشور در بخش گاز، سالانه 15 میلیارد متر مکعب بیشتر از چین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از دستبرد و ربایش نرم‌افزار بعثت به عنوان بزرگ‌ترین تهدید تاریخ نهضت انبیا نام برد و گفت: با هرگونه تحریف و تغییر در این نرم‌افزار، اثربخشی آن از بین می‌رود.

وی با اشاره به لزوم صیانت از ربوبیت تشریعی گفت: در زمان غیبت، روحانیت وظیفه پاسداری، عملیاتی‌سازی و بیان این نرم‌افزار را دارد.

سعیدی با بیان اینکه تحریم به‌صورت مطلق بد نیست اذعان داشت: اگر از موضع آمریکا نگاه کنیم، تحریم زشت است ولی از موضع ملت ایران باید بایستیم و مقاومت کنیم.

وی ادامه داد: اگر ایران زمینه‌ساز رهایی بشریت از دست حاکمان فاسد شود، مقدس است و سکوت و تسلیم شدن در برابر تحریم‌ها زشت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از برگزاری باشکوه یادواره‌های شهدا در مازندران به عنوان نقطه قوتی در برنامه‌های فرهنگی استان نام برد و یادآور شد: اصالت مازندرانی‌ها، بزرگ‌ترین سرمایه آنها برای حفظ ارزش‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم حجت‌الاسلام یدالله غلامی به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران معارفه شد.

انتهای پیام/86033/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول