اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران:

یکی از مطالبات شهدا غفلت نکردن ما در برابر دشمن است

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از مطالبات شهدا غفلت نکردن ما در برابر دشمن است.

یکی از مطالبات شهدا غفلت نکردن ما در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار روح‌الله نوری ظهر امروز در همایش گرامیداشت سی و دومین سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: شهدا و خانواده‌های آنها از ما مطالباتی دارند که یکی از آن مطالبات غفلت نکردن نظام جمهوری اسلامی در برابر هجمه قدرت‌ها و ایستادگی در مقابل آنهاست.

این مسئول ادامه داد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و متدینین از ما وحدت و همدلی را در مقابل دشمنان ایران اسلامی می‌خواهند. این درحالی است که قبل از انقلاب اسلامی دشمنان هر کجا را که می‌خواستند می‌توانستند اشغال کنند اما هم‌اکنون وحدت بین مسلمانان و همدلی بین همه ما نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

نوری خاطرنشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم که انقلاب ما در حال جوانه زدن در منطقه است و بنابراین باید وحدت خود را در مقابل دشمنان حفظ کنیم.

فرمانده قرارگاه مدینه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهرها و میدان‌های ما با عنوان‌های رئیس جمهور آمریکا و نام‌های غربی نامگذاری می‌شدند و از قمارخانه‌ها، خانه‌های فحشا، مشروب فروشی و ... حفاظت می‌کردند، اما خوشبختانه با پیروزی انقلاب اسلامی ریشه غربی‌ها در ایران از بین رفت.

این مسئول بیان داشت: ما همه مدیون شهدا هستیم و نباید عملیات‌ها و آثار آنها را در موزه نگهداری کنیم، بلکه باید زمینه را برای انتقال آثار آنها به آیندگان و ثبت عملیات‌های آنها تلاش کنیم تا حق آنها ادا شود.

وی گفت: متاسفانه در برخی از افراد دیده می‌شود که به این مسائل خیلی توجه نمی‌کنند، بنابراین ما باید رو به شهدا حرکت کنیم و آخرین قدم را در راه شهدا یعنی ثبت و ضبط آثار و برکات آنها برداریم.

نوری متذکر شد: در زمان جنگ موانعی که بدخواهان و بی‌آبرویان جلوی راه انقلاب پیش می‌بردند، پشت سر هم خنثی می‌شدند و این ملت بزرگ همراه با ارتش، سپاه، بسیج و ... هشت سال را به عزت و سربلندی پشت سر می‌گذاشتند.

فرمانده قرارگاه مدینه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ما باید دین خود را به شهدا ادا کنیم و همواره در مقابل دشمنان بایستیم.

نوری ادامه داد: مظلومیت ملت ایران را تاریخ نمی‌تواند بنویسد، اما با حضور امام خمینی (ره) حکومت 2500 ساله شاهنشاهی واژگون شد و تفکر مارکسیستی و سرمایه‌داری زیر پا له شد.

انتهای پیام/85001/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول