اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران:

وظیفه ما حراست و پاسداری از اهداف والای نظام است

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز وظیفه داریم، از اهداف والای نظام حراست و پاسداری کنیم.

وظیفه ما حراست و پاسداری از اهداف والای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، سردار روح‌الله نوری ظهر امروز در هشتمین گردهمایی رزمندگان دفاع مقدس در شهرستان بروجرد، گفت: شهدا برای حفظ عزت و استقلال ایران اسلامی با نثار جان خود درخت نوپای انقلاب را آبیاری کردند.

وی با اشاره به رشادت‌های مثال‌زدنی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی و شکست مفتضحانه دشمن متجاوز، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از حفظ انقلاب و هراس از آن با تجهیز رژیم بعثی عراق جنگی نابرابر را به ما تحمیل کردند.

سردار نوری اظهار کرد: اکنون که به برکت انقلاب و جانبازی رزمندگان، در امنیت به سر می‌بریم، وظیفه داریم از اهداف والای نظام حراست و پاسداری کنیم.

وی ادامه داد: صدام ملعون با حمایت همه جانبه ابرقدرت‌های جهان، به خیال خام خود گمان می‌کرد، به راحتی از سد رزمندگان ما گذشته و ایران اسلامی را تسخیر ‌می‌کند.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: با اتکاء به خداوند و درایت و رهبری پیامبرگونه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد.

فرمانده قرارگاه مدینه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اکنون نیز با حفظ اتحاد و یکپارچگی ملت و آگاهی نسبت به رخدادهای جهانی، موظفیم از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب حراست کرده و نگذاریم، در گذر زمان مورد غفلت واقع شوند.

سردار سرتیپ پاسدار روح‌الله نوری توجه به موقعیت کنونی انقلاب اسلامی ایران در دنیا و دقت عمل در شناسایی حیله‌های دشمن و جلوگیری از ضربه‌زدن آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین وظیفه‌های همگان دانست.

انتهای پیام/2304/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول