اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی:

مردم‌داری و تقوا دو شاخصه پلیس ملکشاهی است

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی گفت: مردم‌داری و تقوا دو شاخصه پلیس ملکشاهی است.

مردم‌داری و تقوا دو شاخصه پلیس ملکشاهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی شهبازی صبح امروز در دیدار با مردم ملکشاهی اظهار داشت: تقوا معیار خدمت در نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه تقوا و مردمداری دو شاخصه مهم پلیس در خدمت رسانی بی منت به مردم است، گفت: ثمره ارزشمند این امر، کسب اعتماد و جلب رضایت مردم و بالاخره دست‌یابی به احساس امنیت روانی ‌در سطح جامعه است.

شهبازی افزود: در گستره زمانی اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه پلیس با جلب اعتماد عمومی توانست مشارکت آحاد افراد جامعه را در ایجاد نظم و امنیت بکار گرفته و آرامش و نظم را در جای جای شهرستان ساری و جاری سازد.

وی در ادامه ملایمت، مدارا را از مهم‌ترین شاخصه‌های اخلاقی پلیس اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه پلیس صرفا برخورد با ناهنجاری‌ها نبوده و در اعتقاد و آموزه های دینی ما پیشگیری از ناهنجاری‌ها مهم‌تر از مقابله با آنها است، بنابراین برخوردهای سالم بستر ساز گرایش افراد به خوبی‌ها و هنجارها است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که کارکنان ناجا را مجاهدان فی‌السبیل الله دانستند، خاطرنشان ساخت: این مدال افتخار کار ما را در خدمت به مردم سنگین تر و بار مسئولیت ما را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/2246/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول