اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بهار:

بازنشستگان ناجا نماد تجربه و ایثار هستند

فرمانده انتظامی شهرستان بهار، بازنشستگان ناجا را نماد تجربه، ایثار و از خودگذشتگی در ارائه خدمات به مردم دانست.

بازنشستگان ناجا نماد تجربه و ایثار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رضا زارعی ظهر امروز در دیدار با تنی چند از بازنشستگان نیروی انتظامی در شهرستان بهار، آنان را نماد ایثار و تجربه برای کارکنان نیروی انتظامی دانست.

وی در جریان این دیدار با تجلیل از 30 سال خدمات صادقانه بازنشستگان در راستای تأمین امنیت جامعه گفت: بهترین الگو در استقامت برای پلیس بازنشستگان عزیز ناجا هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار افزود: بازنشستگان نیروی انتظامی بهترین دوران زندگی خود را در راه برقراری نظم و امنیت در کشور سپری کردند که باید مد نظر باشد.

وی گفت: این عزیزان، مشقت‌ها و ناملایمات فراوانی را با ایثار و از خودگذشتکی در این راه تحمل کردند که باید از تجربیات آنان برای سربلندی کشور بهره برد.

زارعی اضافه کرد: برقرای ارتباط و برگزاری جلسات انتقال تجربه با این عزیزان و استفاده از تجارب آنان در بسیاری از موقعیت‌ها برای ما بسیار کارگشا خواهد بود.

وی در خاتمه اظهار داشت: بهره‌گیری از تجارب 30 سال خدمت خالصانه در مجموعه پلیس که همواره با تهدیدات و آسیب‌های متنوع و مختلف مواجه است، چراغ هدایتی برای کارکنان شاغل خواهد بود.

انتهای پیام/89002/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول