اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نوزدهمین همایش فرماندهان ناجا

فرمانده انتظامی کهگیلویه مدیر برتر ناجا شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه به عنوان مدیر برتر ناجا در سال 92 انتخاب شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه مدیر برتر ناجا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سرهنگ جهان دیماز به عنوان مدیر برتر ناجا در سال 92 انتخاب و در نوزدهمین همایش فرماندهان انتظامی که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفت.

در بخشی از متن لوح سپاس اهدایی به فرمانده انتظامی کهگیلویه آمده است: برقراری و حفظ آرامش، نظم و امنیت که اصلی‌ترین هدف و مأموریت نیروی انتظامی می‌باشد، مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدومی است که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز با استفاده از همه ظرفیت‌های سازمانی در عرصه خدمت به مردم عزیز میهن اسلامی نقش آفرینی می‌کنند.

ضمن تبریک به جنابعالی که از مدیران برتر و برگزیده ناجا در سال 1392 بوده‌اید، امیدوارم در ادامه روند خدمت مقدس نگهبانی و پاسداری از ارزش‌های الهی و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال اقتصاد و فرهنگ در تعامل با دولت تدبیر و امید تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری معظم و فرماندهی کل نیروهای مسلح (مدظله العالی) موفق، سربلند و پیروز باشید.

انتهای پیام/82016/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول