اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مدیران کهگیلویه در اجرای برنامه‌ها نگاه فرابخشی داشته باشند

فرماندار کهگیلویه گفت: مدیران کهگیلویه باید در اجرای برنامه‌ها نگاه فرابخشی داشته باشند.

مدیران کهگیلویه در اجرای برنامه‌ها نگاه فرابخشی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه عصر امروز با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست فرماندار در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری، رئیس شورای اداری کهگیلویه در این نشست با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان وظیفه دارند در تحقق فرامین رهبری و رونق اقتصادی مدیریت جهاد گونه داشته باشند.

رئیس شورای اداری کهگیلویه مشکل اعتبار را تنها توجیه کار نکردن مدیران ندانست و افزود: مشکلات مالی و اعتباری در هر اداره‌ای وجود دارد اما این مسئله نباید مانع کار کردن شود.

جعفری تصریح کرد: برخی از مدیران به خاطر تصدی چند ساله در پست مدیریت روزمره شده‌اند و انگیزه کار کردن ندارند.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه با تأکید بر انجام وظیفه و خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: ما بدهکار مردم و خانواده شهدا هستیم و موظفیم تا آخرین ساعت مسئولیت صادقانه و بدون منت در انجام وظیفه کوتاهی نکنیم.

جعفری، همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌ها و اعیاد را ضروری خواند و ابراز داشت: مدیران در اجرای برنامه‌ها تنها به محدوده کاری خود تمرکز نکنند بلکه نگاه فرابخشی داشته باشند.

فرماندار کهگیلویه، خواستار ارتباط مدیران شهرستان با حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی اخبار و عملکرد کاری شد و ابراز داشت: برخی از مدیران در طول سال گذشته از خبرگزاری‌ها و سیاست‌ها خبری نداشتند در صورتی‌که هر مدیری قطعاً عملکردی دارد ولی متأسفانه در اطلاع‌رسانی و گزارش عملکرد و ارتباط با اصحاب رسانه دچار ضعف هستند.

جعفری، رسانه‌ای بودن مدیران را در ارزشیابی عملکرد آن‌ها مؤثر خواند و تصریح کرد: انتقاد رسانه از دستگاه‌های اجرایی را بپذیریم.

وی با اشاره به بندهایی از قانون بودجه مبنی بر ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان و متقاضیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اذعان داشت: اما بانک‌های عامل در کهگیلویه برای پرداخت تسهیلات چنان پروسه ارائه تسهیلات را طولانی می‌کنند که متقاضی از دریافت وام منصرف می‌شود.

فرماندار کهگیلویه، بومی بودن مدیرعامل صندوق توسعه ملی و عضویت نماینده شهرستان در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی را فرصت خوبی برای استفاده از تسهیلات و توسعه بخش کشاورزی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول