اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

تولیدات کشاورزی راهی برای مقابله با دشمن است

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: آنچه که امروز می‌تواند ما را در مقابل دشمن مقاوم نگه دارد تولید است و مهم‌ترین تولید کشور نیز تولیدات کشاورزی است.

تولیدات کشاورزی راهی برای مقابله با دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همایون نخعی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح هادی روستای نوده بیرجند اظهار داشت: وظیفه دولت خدمت‌رسانی به تمام اقشار کشور به ویژه روستاییان است.

وی تصریح کرد: روستاییان مهم‌ترین نقش را در اقتصاد کشور دارند چراکه این قشر از جامعه تولید کننده هستند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: آنچه که امروز می‌تواند ما را در مقابل دشمن مقاوم نگه دارد تولید است و مهم‌ترین آن نیز تولیدات کشاورزی است.

نخعی‌نژاد با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، متذکر شد: اقتصاد مقاومتی زمانی اجرا می‌شود که تولیدات کشور افزایش یابد.

گفتنی است در این مراسم مردم روستای نوده به طرح مشکلات روستای خود پرداختند که تکمیل طرح هادی روستا، جابه‌جایی تیرهای برق از حریم جاده که سبب تصادفات زیادی نیز شده است و احداث پل در ورودی روستا که در هنگام بارش باران سبب قطع ارتباط روستا با روستاهای همجوار می‌شود از خواسته‌های مردم بود.

معاون عمرانی استاندار نیز احداث پل در ورودی روستا را از ضروریات این روستا عنوان کرد و خواستار راه‌اندازی این پل در یک ماه آینده شد.

انتهای پیام/69022/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول