اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد

اجرای آغاز پروژه‌‌های جدید با مدیریت زمان

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ما تلاش می‌کنیم پروژه‌های ناتمام استان را در مرحله نخست به پایان برسانیم و پروژه‌های جدید را با مدیریت زمان اجرای آن آغاز کنیم.

اجرای آغاز پروژه‌‌های جدید با مدیریت زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، همایون نخعی‌نژاد صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های دهه فجر سربیشه اظهار داشت: در ایام دهه فجر شهدای انقلاب با خون خود ایران را از چنگ دشمنان آزاد کرده و راه را برای ملت ایران و مردم شریف آن باز کردند.

وی ادامه داد: سربیشه منطقه‌ای ارزشمند و دارای توانمندی‌های زیادی است که اگر به آن توجه شود، می‌تواند نقش موثری را برای پیشرفت در استان ایفا کند.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به معادن موجود در منطقه و همچنین همجواری آن به مرز میل 78، گفت: این منطقه مرزی می‌تواند سبب رونق اقتصادی برای استان و کشور شود.

نخعی‌نژاد تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این منطقه استفاده کنیم و فراموش نکنیم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند تمام نیاز ما را حل کند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های متعددی در استان آغاز شده، اما برخی از آنها ناتمام مانده است که باید وقت بیشتری را صرف این پروژه‌ها کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: همه دوست داریم و باید تلاش کنیم که کشور را به آبادانی برسانیم، اما این کار باید با مطالعه و تدبیر بیشتری انجام شود.

نخعی‌نژاد در ارتباط با سالن چند منظوره بانوان سربیشه گفت: عملیات این پروژه در سال 85 آغاز شده و امروز به بهره‌برداری می‌رسد که این فرصت خوشایندی نیست.

وی متذکر شد: ما تلاش می‌کنیم پروژه‌های ناتمام استان را در مرحله نخست به پایان برسانیم و پروژه‌های جدید را با مدیریت زمان اجرای آن آغاز کنیم.

معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم تلاش کنیم با تمام توان به صورت عالمانه از مشکلات پیش‌رو کاسته شود و زمینه‌های اشتغال را که از بزرگترین مشکل جوانان است، حل شود.

انتهای پیام/69017/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول