اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تاریخ 4 اردیبهشت‌ ماه

اربعین شهید سید نوذر موسوی در مسجد صاحب‌الزمان چرام برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: اربعین شهید سید نوذر موسوی در مسجد صاحب‌الزمان چرام در تاریخ چهار اردیبهشت‌ ماه برگزار می‌شود.

اربعین شهید سید نوذر موسوی در مسجد صاحب‌الزمان چرام برگزار می‌شود

مهرعلی مختارنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه به برگزاری چهلمین روز درگذشت جانباز شهید نوذر موسوی و یادبود برادر شهیدش سید ایمور موسوی پنج‌شنبه هفته جاری چهارم اردیبهشت‌ ماه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 16 الی 18 عصر در مسجد صاحب‌الزمان شهرک چرام برگزار شد.

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: موسوی جانباز 70 درصد شیمیایی محض ریوی در بیمارستان ام آر آی شیراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد از عموم هم‌استانی‌ها و مردم خداجوی شهرستان چرام به این مراسم معنوی دعوت می‌شود.

مختارنیا با اشاره به اینکه جایگاه شهادت آنقدر بالاست که آدمی باید لیاقت آن را پیدا کند و این جایگاه رفیع نصیب کمتر کسی می‌شود، گفت: امیدواریم بتوان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی تصریح کرد: وظیفه جوانان امروز مقابل شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و عمل به وصیت آنها است؛ جوانان باید بدانند شهدا خونشان را در راه اسلام و ناموسشان فدا کردند و هیچ‏گاه افرادی را که خون آنان را پایمال می‏‌کنند، نخواهند بخشید.

این مسئول در پایان اذعان داشت: حفظ حجاب وظیفه همه زنان و بانوان مقابل شهداست؛ چرا که آنان از جان خویش برای حفظ حجاب و ناموسشان گذشته و می‌گفتند رنگ سیاه چادر شما رنگین‌تر از خون ریخته ماست.

انتهای پیام/82011/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول