اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزارت کشور افغانستان خبر داد

کشته و زخمی شدن 91 شبه‎نظامی طالبان در افغانستان

وزارت کشور افغانستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در عملیات‌های نیروهای امنیتی این کشور علیه طالبان، 91 عضو این گروه در مناطق مختلف افغانستان کشته و زخمی شده‌اند.

کشته و زخمی شدن 91 شبه‎نظامی طالبان در افغانستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی وزارت کشور افغانستان امروز (چهارشنبه) با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد که در نتیجه عملیات‌های نیروهای امنیتی افغان در 24 ساعت گذشته 91 شبه‌نظامی طالبان کشته و زخمی شدند.

نیروهای امنیتی افغان عملیات‎هایی در ولایت‎های «بغلان»، «ننگرهار»، «قندوز»، «فاریاب»، «قندهار»، «زابل»، «لوگر»، «غزنی» و «کنر» انجام داده‌اند که در نتیجه 58 شبه‎نظامی طالبان کشته، 33 نفر زخمی و 24 نفر دیگر دستگیر شدند.

براساس این اطلاعیه، یک حلقه مین و مقداری مواد منفجره و تعداد زیادی جنگ افزار سبک و سنگین  از ولایت کنر به دست نیروهای امنیتی افغان افتاده است.

این در حالی است که نیروهای امنیتی افغان با ناامنی امنیت انتخابات افغانستان، نشان دادند که بدون همکاری نیروهای خارجی توانایی مقابله به حملات تروریستی و تامین امنیت این کشور را دارند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول