اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت اعلام کرد

تخصیص اعتبار 14 هزار میلیون ریالی برای تجهیز ماشین‌آلات کشاورزی پلدشت

فرماندار پلدشت گفت: برای تجهیز ماشین‌آلات بخش کشاورزی پلدشت 14 هزار میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

تخصیص اعتبار 14 هزار میلیون ریالی برای تجهیز ماشین‌آلات کشاورزی پلدشت

اکبر عبدالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجهیز و تکمیل ماشین‌آلات بخش کشاورزی به منظور بهبود کیفیت محصولات کشاورزی صورت می‌گیرد که تعامل ادارات مربوط به کشاورزی و کشاورزان را می‌طلبد.

وی افزود: در راستای تجهیز و تکمیل ماشین‌آلات مکانیزاسیون بخش کشاورزی شهرستان پلدشت در سال زراعی 92 و 93، مبلغ 14 هزار میلیون ریال اختصاص یافته است.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه تخصیص اعتبارات به طور هدفمند صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: اعتبار تخصیص یافته در راستای خرید تراکتور، کمباین و دنباله بندهای آماده‌سازی‌ بستر بذر هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون مبلغی بالغ بر 6 هزار میلیون ریال جذب و صرف خرید 14 دستگاه تراکتور، 14 دستگاه انواع دنباله بندها و یک دستگاه کمباین شده است.

فرماندار پلدشت اعلام کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با راهنمایی و رانندگی در راستای شماره‌گذاری تراکتورها و کمباین موجود در بخش کشاورزی پلدشت 151 دستگاه تراکتور و کمباین از مدل‌های 80 تا 92 شناسایی و تکمیل پرونده شده است.

وی با اشاره به این مطلب که سوخت تحویلی باید هدفمند و قابل کنترل باشد عنوان کرد: در آینده نزدیک نسبت به صدور کارت سوخت هوشمند تراکتورها و کمباین شناسایی شده پلدشت اقدام می‌شود و زمینه بیمه کردن ماشین‌آلات فراهم می‌شود.

عبدالله‌نژاد در خصوص سوخت ماشین‌آلات کشاورزی گفت: با عقد قرارداد بین بخش خصوصی، شرکت‌های خدمات فنی و مشاوره‌ای سوخت مورد نیاز 779 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی تامین شده است و در کشت بهاره هیچ‌گونه مشکلی در ارتباط با تامین و تحویل سوخت نخواهیم داشت.

انتهای پیام/61007/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول