اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش خبر داد

تولید 50 هزار تن خرما از 1.2 میلیون اصله نخل بارور در آبپخش

بخشدار آبپخش از تولید 50 هزار تن خرما از 1.2 میلیون اصله نخل بارور در آبپخش خبر داد.

تولید 50 هزار تن خرما از 1.2 میلیون اصله نخل بارور در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، غلامرضا وفایی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز اظهار داشت: بسیج در همه زمینه‌ها پیشرو بوده و همواره در خط مقدم اهداف انقلاب اسلامی گام برداشته و در این طرح مهم هم به فضل الهی موفق خواهد بود.

وی، تشکیل تعاونی‌های کشاورزی را مهم‌ترین راه رونق بازار محصولات کشاورزی خواند و ابراز داشت: هر قدر که تعاونی‌های مرتبط با امر کشاورزی گسترده‌تر شود رونق بازار محصولات کشاورزی نیز بیشتر خواهد شد.

وفایی، اعتماد به نفس کشاورزان را مهم‌ترین عامل موفقیت آنان خواند و افزود: اگر این خصیصه در وجود کشاورزان بارور شود و به خود اعتماد داشته باشند که می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند مطمئنا موفق خواهند شد ولی متاسفانه اعتماد به نفس در کشاورزان ما بسیار کم است.

بخشدار آبپخش اضافه کرد: حمایت از تولیدکنندگان عرصه کشاورزی در دستور کار قرار دارد و از مدیران ارشد کشاورزی استان نیز انتظار همراهی داریم.

وفایی یادآور شد: آبپخش بیش از یک میلیون و 200 هزار اصله نخل بارور دارد و بیش از 50 هزار تن خارک و رطب و خرما در سال تولید می‌کند و باید حمایت لازم از نخلداران انجام شود.

فرمانده بسیج آبپخش نیز در این جلسه از آمادگی پایگاه‌های تابعه برای اجرای هماهنگی اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز خبر داد.

غلامرضا زارع همچنین از ارائه بیش از 2 میلیارد ریال تسهیلات به بسیجیان آبپخش و معرفی آنان به جهاد کشاورزی در یکسال اخیر خبر داد.

انتهای پیام/2452/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول