اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر آبپخش:

توسعه زیرساخت‌های فرهنگ و ورزش از اولویت‌های آبپخش است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگ و ورزش از اولویت‌های آبپخش است.

توسعه زیرساخت‌های فرهنگ و ورزش از اولویت‌های آبپخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، مهدی بحرانی صبح امروز در نشست مسئولان با ورزشکاران و هنرمندان آبپخش اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و فرهنگی در آبپخش از اولویت‌های شهر است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان کرد: شورای شهر برای حمایت از فرهنگ و ورزش برنامه‌های خوبی دارد و با تعامل با ادارات بخش به سمت اجرایی شدن آنها حرکت خواهد کرد.

بحرانی افزود: در همین راستا طرحی در شورای شهر مصوب شده که درصدی از درآمد صدور پروانه‌های ساختمانی و عوارضات دیگر شهرداری در حسابی ویژه ریخته شود و کمیسیونی متشکل از نمایندگان اداره ورزش و جوانان، ارشاد و شورای شهر زیر نظر مسئول کمیسیون فرهنگی شورا تشکیل شود و اجرای این مصوبه را به عهده بگیرد

وی اضافه کرد: امیدوارم با نهایی شدن این طرح گام بلندی در راستای حمایت از ورزشکاران، اهالی فرهنگ و هیئت‌های مذهبی شهر برداشته شود.

عضو شورای شهر آبپخش نیز در این جلسه اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که دغدغه‌های ورزشکاران و هنرمندان برطرف شود و آنها فقط به فکر ورزش و اجرای برنامه‌های فرهنگی باشند نه اینکه مشکلات مالی مانع پیشرفت آنها شود.

حسن فریبرزی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب به‌نام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده شورای شهر و شهرداری آبپخش عزم جدی برای حمایت از فرهنگ و ورزش دارند و تا آنجایی که اوضاع اقتصادی شهرداری اجازه دهد حامی این دو قشر ارزشمند خواهند بود.

وی یادآور شد: آبپخش از پیشینه بسیار درخشانی در عرصه ورزش و هنر برخوردار است و در صورت حمایت جدی و موثر شاهد تکرار افتخارات گذشته خواهیم بود.

فریبرزی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و در راستای رشد و اعتلای آبپخش گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول