اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مسئولان مطرح شد

انتقاد رئیس شورای آبپخش از عملکرد اداره ورزش و جوانان

رئیس شورای آبپخش از عملکرد اداره ورزش و جوانان این بخش انتقاد کرد.

انتقاد رئیس شورای آبپخش از عملکرد اداره ورزش و جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، مصطفی رضایی صبح امروز در نشست با اهالی فرهنگ و ورزش شهر آبپخش از جایگاه رفیع فرهنگ و ورزش در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: فرهنگ و ورزش دو مقوله بسیار مهم در هر جامعه‌ای هستند که اگر به آنها بها داده شود آن جامعه در مسیر تعالی و پیشرفت گام بر خواهد داشت.

وی از حمایت شورای اسلامی آبپخش از فرهنگ و ورزش خبر داد و ابراز داشت: شورای شهر در سالیان گذشته در حد توان خود کمک‌های خوبی به اهالی فرهنگ و ورزش کرده و در سال جدید نیز تا آنجایی که بودجه اجازه دهد حامی فرهنگ و ورزش خواهد بود.

رضایی از عملکرد ضعیف اداره ورزش و جوانان بخش نیز انتقاد کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان متولی ورزش بخش است و باید با ورزشکاران تعامل سازنده داشته باشد و به آنها کمک کند ولی متاسفانه این اداره نتوانسته انتظارات شورا و جامعه ورزش را برآورده کند.

رئیس شورای اسلامی آبپخش گفت: از مسئولان می‌خواهم به چارت اداری این مجموعه سروسامان دهند و خانه تکانی جدی در این اداره داشته باشند.

رضایی یادآور شد: رسیدگی به مشکلات اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان این شهر در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

وی تاکید کرد: سرکشی به محلات مختلف و آشنایی با مشکلات آنها مورد تاکید قرار دارد و از ابتدای امسال تاکنون در این عرصه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

انتهای پیام/2452/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول