یحیی زینالپور امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کیفیت خدمترسانی و جلب رضایتمندی مراجعین از برنامههای اصلی جمعیت هلالاحمر در امدادرسانی به مردم آذربایجان غربی بود.همچنین سرعت امدادگران در مواقع اضطراری و دقت در امدادرسانی به حادثهدیدگان از مهمترین اهداف هلالاحمر آذربایجان غربی برای امدادرسانی است.
مدیر عامل جمعیت هلالاحمر آذربایجان غربی اضافه کرد: کسب بیش از 99.5 درصد رضایت مسافرین و خدمترسانی در عملیاتامداد و نجات بینجادهای گواه بر این مطلب است.
زینالپور ضمن ابراز رضایت از خدمات صورت گرفته پایگاههای امداد و نجات اذعان داشت: امدادگران و نجاتگران آذربایجان غربی در 245 حادثه امداد و نجات جادهای و خدمات امدادی، حضور یافتند.
وی به تعداد خدمات امدادرسانی امدادگران اشاره کرد و عنوان کرد: به سه هزار و 321 نفر در کل آذربایجان غربی از سوی امدادگران امدادرسانی شده است.
مدیر عامل جمعیت هلالاحمر آذربایجان غربی در مقایسه با خدمات امدادی سال گذشته خاطرنشان کرد: امدادگران آذربایجان غربی نسبت به نوروز 92، نزدیک 40 درصد خدمات به حادثهدیدگان ارائه کردند.
انتهای پیام/61004/خ20/ث3001