به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا سردره صبح امروز در کارگاه آموزشی صدور قبض المثنی در دفاتر پیشخوان دولت در این باره اظهار داشت: در راستای استفاده از ظرفیتهای بخش خصوصی، کار برون سپاری قسمتی از امور مشترکین نظیر؛ صدور قبوض المثنی و صورت حساب مشتری به صورت پایلوت به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.
وی افزود: تا پایان نیمه اول سال جاری حدود 15 خدمت شامل؛ تعویض کنتورهای خراب، آزمایش کنتور، تغییر قطر، جابجایی محل کنتور، درخواست قطع موقت اشتراک توسط مشترک، درخواست برقراری مجدد انشعاب، استعلام ساخت و ساز شهرداری، جابجایی انشعاب، نصب سیفون فاضلاب، درخواست آب موقت کارگاهی و ... از طریق این دفاتر به مشترکین آب و فاضلاب ارائه خواهد شد.
وی هدف از این برون سپاری را، عدم اتلاف وقت مشترکین، کاهش هزینههای اضافی و ارائه هر چه بهتر خدمات آبفا به مشترکین اعلام کرد و گفت: انتظار ما از دفاتر خدماتی نیز کسب رضایت مشترکین و ارائه خدمات بهینه به آنهاست.
رضایی همچنین استفاده از کارکنان صبور، خوشاخلاق و آموزشدیده در بخش ارائه خدمات به مشترک را در دفاتر خدمات الکترونیک بسیار ضروری دانست و گفت: در صورت ارزیابی و مشاهده هرگونه نارضایتی مشترک از دفاتر مذکور اخطار به دفاتر ارسال و در صورت تکرار، از این دفاتر سلب امتیاز خواهد شد.
انتهای پیام/88001/صا20/ظ1004