اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آدربایجان غربی اعلام کرد

ارائه 32 خدمت جهاد کشاورزی به دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: 32 خدمت جهاد کشاورزی در دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی صادر می‌شود.

ارائه 32 خدمت جهاد کشاورزی به دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی

سید علی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 32 خدمت جهاد کشاورزی در دفاتر پیشخوان آذربایجان غربی صادر می‌شود.

وی افزود: فرآیند توزیع سوخت یکی از خدمات جهاد کشاورزی بوده که در سال‌های اخیر توسط خود سازمان برای کشاورزان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: فرآیند صدور مجوز تغییر کاربری اراضی از دیگر خدمات دفاتر پیشخوان دولت برای سازمان جهاد کشاورزی است.

مختاری اذعان داشت: 24 عنوان پروانه باغبانی برای کشاورزان، باغداران روستایی و شهری در آذربایجان غربی از دیگر خدمات این دفاتر است.

وی در خصوص واگذاری ادوات کشاورزی به کشاورزان از سوی جهاد کشاورزی تاکید کرد و افزود: شش عنوان پروانه ادوات کشاورزی برای کشاورزان آذربایجان غربی واگذار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی به فعالیت دفاتر پیشخوان دولت در روستاها و شهرستان‌ها اشاره کرد و ادامه داد: تعداد هشت دفتر پیشخوان دولت روستایی در شهرستان شاهین‌دژ و چهار دفتر پیشخوان دولت در شهرستان سلماس و چهار دفتر خدماتی در شهرستان خوی آماده ارائه خدمات هستند.

مختاری تصریح کرد: دو دفتر خدماتی در شهرستان بوکان، سه دفتر در مهاباد و سه دفتر خدماتی در پیرانشهر در روستاها دایر بودند که با بازنگری آماده ارائه خدمات به مشترکان خواهد بود.

انتهای پیام/61004/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول