اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

سپاه بزرگترین سنگر دفاعی ایران است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه بزرگترین سنگر دفاعی ایران است.

سپاه بزرگترین سنگر دفاعی ایران است

عابد فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مهم‌ترین هدف و فلسفه وجودی سپاه است که در قانون اساسی به صراحت آمده است.

وی سپاه را نهاد مقدس نظامی برای حفظ آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه انقلاب اسلامی ایران، حفاظت و نگهبانی نظام و حکومتی که بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده را به عهده دارد.

فتاحی افزود: سپاه همه مجاهدت و تلاش‌هایی که برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسداری از انقلاب لازم بوده در عرصه‌های دفاع مقدس و درگیری‌های قومی و قبیله‌ای که منشاء خارجی داشته را انجام می‌دهد.

وی فلسفه وجودی سپاه را حمایت از مردم عنوان کرد و افزود: سپاه ایران اسلامی دارای سه ویژگی و مشخصه بارز بوده که این خصوصیات اعم از انقلابی بودن، مذهبی بودن و مردمی بودن است.

نماینده مردم ارومیه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه ایران اسلامی مردمی بوده و بدون حمایت، اعتقاد و باور مردم معنایی نداشته و نمی‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی با بیان اینکه معمولا انقلاب‌ها در دنیا عمر زیادی ندارند، اظهار داشت: انقلاب‌ها در نقاط مختلف جهان از بین می‌روند اما انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم و سپاه پاسداران پویا و هدفمند به راه خود ادامه می‌دهد.

فتاحی تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی، خوب می‌دانند که تا زمانی که سپاه مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد، آنها به نتیجه نمی‌رسند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از همین جهت است که از وجود سپاه مقتدر در ایران می‌ترسند و هر از گاهی، توطئه‌ها و مسایل گوناگونی را علیه سپاه مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام اسلامی ما بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/61003/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول