اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

سپاه حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

سپاه حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز پیش از ظهر امروز در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دوم اردیبهشت سال 58 با تدبیر امام(ره) سپاه تشکیل شد.

وی با اشاره به کلام گهربار امام راحل که فرمود: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حق از بزرگ‌ترین سنگرهای دفاع از ارزش‌های الهی نظام اسلامی ما بوده و خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: امروز، سپاه خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است و معاندان و دشمنان داخلی و خارجی به دلیل نقش و جایگاه مؤثر سپاه، دائماً آن را مورد آماج تهمت‌ها و شایعات قرار می‌دهند.

سرافراز، به نقش ممتاز و بی‌بدیل سپاه در همه عرصه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر حضور پررنگ سپاه در این عرصه‌ها نبود، ممکن بود هر کدام از توطئه‌های گوناگونی که نظام اسلامی به لطف خداوند و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از آن عبور کرده است، آسیب جدی برای انقلاب ایجاد کند، که با حضور به موقع و ارزشمند سپاه، انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن حفظ شده است.

وی، تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام اسلامی، خوب می‌دانند که تا زمانی که سپاه مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد، آنها به نتیجه نمی‌رسند، از همین جهت است که از وجود سپاه مقتدر در ایران می‌ترسند و هر از گاهی، توطئه‌ها و مسائل گوناگونی را علیه سپاه مطرح می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام، تأکید کرد: به فضل الهی، سپاه در ابعاد مختلف دفاعی، نظامی، فرهنگی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی، بسیار موفق بوده است.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس و در دوران‌های بعد از جنگ، از نقش ارزشمند سپاه نباید غافل شد، باید همواره قدردان این رشادت‌ها باشیم.

 سرافراز افزود: این مجموعه ارزشمند با تفکر و اعتقادی که نشأت گرفته از روحیه ایمان و مجاهدت خالصانه، تخصص، ایمان و تلاش در کنار تفکر جهادی است به دستاوردهای بسیار ارزشمند رسیده و  این نهاد مقدس حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است از همین جهت است که مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا می‌فرمایند: «سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب است، چرا که از بطن انقلاب روییده، ریشه دوانیده و رو به کمال است.»

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول