اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی:

پیشرفت‌های سپاه در همه زمینه‌ها تهدید‌های دشمن را بی‌نتیجه کرد

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: تلاش و پیشرفت‌های سپاه در همه زمینه‌ها سبب شده است که تاکنون تمام تهدید‌های بی‌پایه و اساس دشمن بی‌نتیجه باشد.

پیشرفت‌های سپاه در همه زمینه‌ها تهدید‌های دشمن را بی‌نتیجه کرد

سامان نیازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ما بسیاری از پیشرفت‌های کشور را مدیون سپاه هستیم.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند پاسخ سپاه به هرگونه تهدید، برای آن‌ها جبران‌ناپذیر است و پاسخی کوبنده‌تر از هشت سال دفاع مقدس را به آن‌ها می‌دهد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی با تأکید بر این‌که فرمان تأسیس سپاه از سوی رهبر کبیر انقلاب نشان از هوش سیاسی و امنیتی ایشان دارد، اذعان داشت: از زمان تأسیس سپاه تاکنون دیده‌ایم که آن‌ها جانانه و عاشقانه از انقلاب، ولایت و کشور دفاع کرده‌اند.

پاسداری از دستاوردهای انقلاب، اصلی‌ترین مأموریت سپاه

نیازی با اشاره به فعالیت سپاه در تمامی زمینه‌ها، متذکر شد: حضور سپاه در همه این زمینه‌ها شاید به عنوان یک نقطه عطف باشد.

وی اضافه کرد: در زمینه‌های علمی و پژوهشی، صنایع دفاعی، راه‌سازی، سدسازی، طرح‌های آبرسانی و گازرسانی و پروژه‌های عظیم تلاش سپاه بی‌بدیل بوده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اضافه کرد: تلاش و پیشرفت‌های سپاه در این زمینه‌ها سبب شده است که تاکنون تمام تهدید‌های بی‌پایه و اساس دشمن بی‌نتیجه باشد.

نیازی، پاسداری از دستاوردهای انقلاب در همه شئونات کشور را اصلی‌ترین مأموریت سپاه عنوان کرد و گفت: این مأموریت سنگین در روزهای سخت از سوی حضرت امام (ره) بر عهده سپاه گذاشته شد.

وی ادامه داد: امروز هم می‌بینیم که سپاه قدرتمندتر از گذشته از این دستاوردهای ارزشمند دفاع می‌کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پاسداری، اخلاص و جلوداری در همه عرصه‌ها است.

سازمان ملل باید نشان دهد سازمان ملل است نه سازمان آمریکا

نیازی همچنین به قطع روادید ابوطالبی از سوی آمریکا اشاره کرد و افزود: طبق قرارداد و تعهدی که دولت آمریکا با سازمان ملل داشته این بود که آمریکا تنها حق میزبانی را داشته باشد و حق دخالت در تصمیمات این سازمان را ندارد.

وی بیان کرد: آمریکا با جلوگیری از حضور نماینده ایران در سازمان ملل، تعهدات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد.

دبیرشورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: سازمان ملل باید نشان دهد که سازمان ملل است نه سازمان دولت آمریکا و باید در این زمینه ورود پیدا کرده و این مسئله را حل کند.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول