اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

افتتاح حساب ویژه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در شهرداری آبپخش

شهردار آبپخش از افتتاح حساب ویژه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در شهرداری آبپخش خبر داد.

افتتاح حساب ویژه حمایت از ورزشکاران و هنرمندان در شهرداری آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین عباسی صبح امروز در نشست با ورزشکاران و هنرمندان آبپخش اظهار داشت: آبپخش از مهم‌ترین شهرهای دشتستان و استان است و برای رشد و توسعه این شهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: هدف شهرداری و شورای شهر حمایت کلی از فرهنگ و هنر و ورزش است و به این اقشار با هر سلیقه‌ای نگاه ویژه خواهیم داشت و در مجموعه شورا و شهرداری نگاه تبعیض‌آمیز نداشته و نخواهیم داشت.

عباسی افزود: شورای شهر به شهرداری اجازه حمایت از ورزشکاران، هنرمندان و اهالی فرهنگ را داده و شهرداری نیز تا آنجایی که امکان داشته باشد در خدمت فرهنگ، ورزش و هیئت‌های مذهبی شهر خواهد بود.

شهردار آبپخش اضافه کرد: شهرداری فارغ از حواشی بر حمایت خود از فرهنگ و هنر و ورزش ادامه خواهد داد و در راستای اعتلای نام آبپخش بزرگ در صحنه‌های مختلف عزم جدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح حسابی ویژه برای حمایت از ورزشکاران و اهالی فرهنگ و هنر از گام‌های اساسی شورا و شهرداری برای حمایت از این دو قشر تاثیر گذار جامعه است که با آینده‌نگری همراه است و امیدواریم بتوانیم با اجرایی کردن این کار سهم ناچیزی در اعتلای فرهنگ و ورزش آبپخش داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال این شهر نیز از کمک مالی شهرداری و شورای شهر به فوتبال خبر داد و افزود: جا دارد از شهرداری و شورای شهر تشکر کنم که در برخی موارد از هزینه شخصی خودشان برای رشد فوتبال کمک می‌کردند و زمینه‌ساز انجام مسابقات فوتبال می‌شدند.

نادر اخلاقی اضافه کرد: مردم آبپخش علاقه زیادی به ورزش و به ویژه فوتبال دارند و حمایت از ورزشکاران موجبات رضایتمندی شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول